Viacom a cerut YouTube sa retraga mai multe clipuri de pe site

Grupul media american Viacom care detine si postul de televiziune MTVa solicitat proprietarilor YouTube sa retraga peste 100.000 de videoclipuri difuzate neautorizat, transmite Bloomberg.

Oficialii companiei au subliniat ca reprezentantii YouTube au parut necooperanti in fata unui acord corect, care sa permita accesul utilizatorilor la continutul furnizat de Viacom.

"Instrumentele promise in mod repetat de YouTube si Google nu au fost instalate, iar site-ul difuzeaza in continuare un numar foarte mare de videoclipuri ilegale", anunta Viacom.

YouTube a reactionat si a anuntat ca se va conforma cererilor grupului american.

"Nu va fi tocmai bine ca Viacom nu va mai putea sa beneficieze de audienta YouTube, care a dus la promovarea multor emisiuni realizate de aceasta companie", a declarat un reprezentant al YouTube.

Google a achizitionat anul trecut site-ul YouTube, pentru 1,65 miliarde de dolari.

YouTube a primit citatii de la mai multe grupuri de media care isi exprimau ingrijorarea ca utilizatorii site-ului incarca ilegal, copii ale unor piese muzicale. Hurley a mai precizat ca YouTube a lucrat la tehnologia de identificare a continutului video cu copyright si ca a implementat ''auto-amprentarea'' pentru a asigura companiile muzicale ca vor fi platite pentru clipurile postate pe YouTube.

Intr-un mod deloc surprinzator, site-ul ocupa pozitia a treia in clasamentul celor mai cunoscute branduri din lume, detronand enciclopedia online Wikipedia sau gigantul lant de cafenele Starbucks.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri