BenQ Romania a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de 16 milioane euro, in crestere de la 8,2 milioane euro in 2005, pastrand ritmul de crestere din ultimii ani pentru Romania. BenQ este prezent in Romania prin intermediul partenerilor de distributie, reprezentand divizia Digital Media Business din cadrul corporatiei BenQ si ofera pietei locale produse IT, monitoare LCD, proiectoare, camere foto digitale, notebook-uri si produse IT periferice.
Conform studiului DTC Worldwide, BenQ a ocupat prima pozitie in trimestrul al doilea in 2006 pe segmentul de proiectoare in Romania, cu o cota de piata de 33% si de 44.5% pentru al treilea trimestru, inregistrand pozitia de lider pentru piata proiectoarelor din Europa Centrala si de Est.

Ponderea importanta ramane in liniile de produse consacrate BenQ in care beneficiem de avantaje tehnologice si pozitionari foarte bune la nivel locla si international. In egala masura ne propunem dezvoltarea celorlalte game de produse iar notebook-urile BenQ, Joybook, vor avea o atentie deosebita din partea noastra, a declarat pentru Wall-Street Costel Grozav, BenQ Romania.

Potrivit reprezentantului BenQ, gamele de produse pe care BenQ evolueaza au o dinamica impresionanta specifica industriei tehnologiei si din acest considerent numarul de produse lansate anual este foarte mare pe fiecare gama. Ciclul de viata al produselor porneste de la 4-5 luni si in cazuri rare trece peste un an. In acelasi, timp produsele se diversifica pentru acoperirea unor segmente de utilizatori cat mai variate, cu necesitati diferite. Este atat cazul camerelor foto digitale, dar si cel al notebook-urilor sau al monitoarelor LCD, explica Costel Grozav.

Am realizat o crestere cu 95% a cifrei de afaceri pentru 2006 fata de anul anterior. Este un rezultat pozitiv care ne situeaza, cu siguranta, printre companiile cu cea mai rapida crestere in piata IT locala, a declarat Mike Borze, Managing Director BenQ pentru Europa Centrala si de Est.

Evolutia pietei este extrem de dinamica si in pe masura ce apar noi game de produse consolidarea unei ponderi fixe la nivel de gama este extrem de putin probabila. In acelasi timp, proiectoarele raman in zona de interes ridicat din perspectiva investitilor in tehnologie dezvoltate de BenQ, din perspectiva pozitionarii foarte bune pe care compania o are in multe din pietele internationale dar si locale dar si din volumul pe care il dezvoltam pe produs.

Rezultatele BenQ in Romania vin ca urmare a consolidarii pozitiei in piata de proiectoare digitale, unde mai mult de 1 din 3 proiectoare vandute anul trecut poarta marca BenQ, a evolutiei bune din segmentul monitoarelor LCD, segment in care cota de piata ne plaseaza pe locul 2 in 2006, dupa estimarile noastre. Aceeasi evolutie pozitiva am inregistrat in gama de camere foto digitale unde, dupa estimarile noastre, suntem in primele patru brand-uri, iar gama de notebook-uri Joybook, introdusa anul trecut, a inregistrat rezultate foarte bune pentru piata din Romania, a mai declarat Costel Grozav.

Evolutia ascendenta pe principalele linii de business, precum si dezvoltarea de noi produse au dus la aceasta crestere constanta pe care BenQ Romania o estimeaza si pentru anul 2007.

Pentru 2007, ne propunem o crestere de peste 60% pentru Romania, date fiind volumul la care am ajuns si conditiile specifice din piata locala. Analizam oportunitatea introducerii unor game noi de produse, a mai declarat Mike Borze.

Compania a lansat de curand primele monitoare din industrie ce primesc logo-ul Works with Windows Vista, modelele BenQ FP93GX+ si FP93GS, dar si cea mai subtire camera digitala de 7 megapixeli din lume, BenQ X720.

BenQ are ca parteneri in Romania companiile Altex, Darer, Proca Romania, RHS Company, Tornado Sistems pentru zona de distributie IT si StarPrint pentru zona mediilor de stocare.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri