Scop si-a crescut afacerile cu 30% anul trecut comparativ cu 2005, si a ales sa opereze cateva schimbari organizatorice, fiind formata in acest moment din trei companii distincte prezente in sectoare de afaceri diferite
Scop, una din principalele companii IT de pe piata autohtona de profil, a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de peste 70 milioane de euro, in crestere cu 30% comparativ cu anul 2005. Compania si-a propus pentru anul in curs sa inregistreze o crestere a afacerilor proprii de 25% - 30% si sa isi dezvolte gama de produse si servicii oferite clientilor sai, in conformitate cu noile sale directii de dezvoltare.

Grupul Scop are din acest an o noua structura fiind impartit in trei companii distincte: Scop Computers (distributie IT), Chara Software (solutii software de business) si Docentris (solutii de procesare si management al documentelor).

Distributia IT a avut in 2006 cea mai importanta pondere, aproximativ 85% din cifra de afaceri totala a companiei. Cel mai dinamic segment a fost cel al notebook-urilor, Scop ocupand si in anul 2006 pozitia de lider in distributie, cu o cota de peste 30% din piata totala. Numarul notebook-urilor vandute de companie in anul 2006 a crescut cu 80% comparativ cu 2005.

Rezultate pozitive si ponderi semnificative in cifra de afaceri totala s-au inregistrat si in segmentele print & copy (Toshiba si Kyocera) si software (Microsoft). Un alt segment cu o dinamica ridicata a fost cel multimedia videoproiectoare si aparate foto video inregistrand o crestere cu 75% a numarului total de unitati vandute.

Oficialii Scop considera ca segmentul de distributie va inregistra in continuare cresteri asemanatoare, diviziile de solutii sofware si de solutii de procesare si management al documentelor urmand sa inregistreze cresteri mai mari. "Nu cred in urmatorii ani vom asista la o stopare a cresterii segmentului de distributie IT. Inca trei - patru ani cred ca vom inregistra in continuare cresteri de aproximativ 25% pe acest segment, celelalte divizii urmand sa inregistreze cresteri de aproximativ 50%", a precizat pentru Wall-Street directorul executiv al companiei, Horia Chitu.

Divizia de distributie a Scop a inregistrat in 2006 o crestere de 33% a cifrei de afaceri, pana la valoarea de 62 milioane de euro, cresterea pentru acest an fiind estimata la 25% - 30%. Divizia Scop si-a format o retea de distributie bazata pe retaileri (care aduc 25% din cifra de afaceri), reselleri si integratori de sisteme. Scop Computers urmeaza sa isi bazeze cresterea cifrei de afaceri din acest an si pe sistemele de comunicatie VoIP.

In luna mai a anului 2006 a fost creata compania Chara Software, aceasta reprezentand practic divizia de software a grupului Scop. Chara Sofware a dezvoltat o aplicatie proprie ERP, sub numele de Syntesio, care asigura integrarea informatiilor din cadrul departamentelor unei companii in vederea eficientizarii unei afaceri. Chara Software a mai adaugat in portofoliul sau, la finele lui 2006, o solutie Microsoft CRM, care permite companiilor sa gestioneze relatiile cu clientii la un nivel superior.

Inceputul acestui an a adus o noua schimbare in cadrul grupului. Divizia de vanzari directe a SCOP Computers, specializata in solutii integrate de procesare a documentelor, s-a separat intr-o companie de sine statatoare, cu denumirea de Docentris. Am creat aceasta noua companie pentru a oferi clientilor nostri solutii complete de procesare si management al documentelor, a declarat Alexandru Visan, director general SCOP.

Potrivit oficialilor grupului Scop, Docentris va pune la dispozitia clientilor sai un serviciu complet, de la consultanta pana la implementare, avand rolul de a imbunatati procesele ce implica crearea si manipularea de documente.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri