Vanzarile magazinelor online romanesri au crescut cu 45% in perioada 15 ianuarie 15 februarie fata de nivelul inregistrat in luna decembrie 2006, crestere incurajata de ofertele promotionale de Sf. Valentin.

"Ne asteptam ca vanzarile online sa pastreze ritmul de crestere si in urmatoarele luni, pana spre jumatatea anului. Practic, este vorba de o asezare a pietei care va da incredere cumparatorilor, solicitand in acelasi timp atentia comerciantilor si imbunatatirea calitatii serviciilor, apreciaza Dragos Stanescu, director de marketing si vanzari la GECAD ePayment.

In Statele Unite, de unde provine aceasta sarbatoare, vanzarile online in magazinele specializate de cadouri au crescut cu 22% in saptamanile care au precedat-o fata de valoarea inregistrata in aceeasi perioada anul trecut. Potrivit unui raport realizat de comScore Networks cele mai cautate produse au fost flori, felicitari, cosmetice si parfumuri, bijuterii si ceasuri, cumuland vanzari de 907 milioane USD, fata de 743 milioane in 2006.

In Romania, indragostitii s-au indreptat mai ales catre ofertele speciale lansate de magazinele online. Astfel, cele mai atractive au fost pachetele turistice (cazare si transport) 54% din numarul de trazactii. La distanta apreciabila urmeaza produsele electronice mici (telefoane, MP3 Playere, carduri de memorie) cu 9% din totalul vanzarilor si produsele specifice unui astfel de eveniment, si anume flori, cosmetice, bijuterii sau felicitari care au avut o pondere de 6%.

Gecad ePayment promoveaza doua solutii proprii de comert electronic, respectiv de distributie de software online: ePayment, care se poate implementa in orice magazin virtual romanesc de produse sau servicii, si Avangate, care a fost special creat pentru producatorii de software care isi vand produsele pe Internet. Avangate se comercializeaza la nivel international.





Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri