Hamburgerii vor putea fi platiti si prin intermediul telefonului mobil

Operatorul nipon de telecomunicatii NTT DoCoMo a incheiat un parteneriat cu cel mai raspandit lant de restaurante din lume, McDonalds, pentru a oferi utilizatorilor mobili posibilitatea efectuarii platilor in mod electronic.

Folosirea telefoanelor mobile pentru achitarea diferitelor bunuri cumparate reprezinta un segment cu o dinamica exponentiala, un domeniu pe care operatorii spera sa-l exploateze la maximum, o noua modalitate de sporire a marjelor de profit.

Japonezii sunt, si in acest caz, lideri in ceea ce priveste efectuarea de plati prin intermediul dispozitivelor mobile pentru mancare si bilete de tren.

Contractul incheiat intre cele doua companii va furniza informatii valoroase despre comportamentul consumatorilor, un domeniu de mare interes, care sta la baza fundamentarii strategiei de marketing in orice business. Este de asteptat, totusi, ca sumele mici sa fie platite cash.

DoCoMo, operatorul nipon din telecomunicatii, a creat un serviciu care permite clientilor sai sa isi foloseasca telefoanele mobile ca si carti de credit.

In acest moment, in Japonia exista mai mult de 3 milioane de utilizatori mobili ce folosesc sistemul creditului pre-platit, care presupune alimentarea contului, in majoritatea cazurilor via Internet, inainte de efectuarea diverselor plati.

Joint-venture-ul dintre McDonalds (70%) si DoCoMo (30%), care valoreaza aproximativ 300 de milioane de yeni (2,5 milioane de dolari), este anuntat sa devina functional de la mijlocul anului curent.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri