In 2007, principalii factori care vor determina cresterea companiei peste media pietei sunt consolidarea pozitiei de lider de piata pe segmentul IMM, dar si orientarea catre segmentul companiilor mari si de tip enterprise, pentru care Wizrom a creat solutii complete de optimizare a procesului de afaceri si reducere a costurilor operationale a declarat Zemy Apfelbaum, sales director Wizrom, intr-un comunicat al companiei.
Principalele produse ale companiei sunt WizCount si WizPro, fiecare reprezentand aproximativ 30% din valoarea contractelor incheiate de companie. WizSalary, lider de piata in categoria solutiilor de salarizare, management de personal si resurse umane, este utilizat pentru calcularea salariilor a aproximativ 13,6% din totalul angajatilor firmelor private din Romania si acopera aproximativ 20% din valoarea contractelor incheiate de companie.
Produsele romanesti dezvoltate de Wizrom sunt distribuite si peste hotare in Bulgaria si Moldova, prin filialele pe care compania le are in aceste tari, dar si in alte state, in functie de oportunitatile. Anul trecut, de exemplu, una dintre solutiile de management ale afacerii dezvoltate de Wizrom a fost implementata in Serbia.
In 2006, Wizrom Software a inregistrat o crestere a numarului de clienti cu 20% ajungand la 2400, in comparatie cu anul 2005 cand numarul acestora a fost de aproximativ 2000. Dintre acestia peste 85% au contracte de service. Pentru anul 2007 compania estimeaza cresteri ale numarului de clienti si de licente instalate de 25% in comparatie cu anul precedent.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: