Vodafone România lansează VODAFONE CLUB, programul de loialitate adresat tuturor utilizatorilor de servicii mobile Vodafone, fie că este vorba despre persoane fizice care beneficiază de abonamente și cartele preplătite, precum și clienți Vodafone Business.

Programul de loialitate le oferă clienților Vodafone prin intermediul aplicației My Vodafone, secțiunea ”Program de loialitate”, oferte la mai multe branduri prezente în România.

Reducerile se vor rezerva direct în aplicație, iar clienții vor primi un cod aferent voucher-ului rezervat pe care îl vor folosi la achiziția de produse sau servicii la preț redus, atât online, cât și în locațiile fizice ale partenerilor. Ofertele vor acoperi categorii precum: sport, sănătate, educație, modă, culinar, tehnologie, electronice, produse pentru copii și pentru casă.

Printre partenerii din VODAFONE CLUB se numără: 7Card, AVStore, BestKids, Bitdefender, Cărturești, Deichmann, Domino's Pizza, Arthur, Jerry's Pizza, Lego, Logiscool, Salomon sau Vivre.

Clienții Vodafone Business vor beneficia de reduceri la serviciile destinate companiilor oferite de Bitdefender, BlackCab sau Regina Maria. Lista completă este disponibilă în secțiunea dedicată din aplicația mobilă My Vodafone.

În fiecare lună toți clienții se vor putea bucura de reduceri de top, disponibile exclusiv în luna curentă, sub denumirea de OFERTA LUNII. Spre exemplu, în luna ianuarie, beneficiarii programului de loialitate pot opta pentru reduceri de până la 50% la serviciile de fitness și nutriție de la 7Card, la magazinele Intersport sau la serviciile medicale oferite de rețeaua de sănătate Regina Maria. Programul de loilalitate VODAFONE CLUB va deveni disponibil în perioada următoare și pentru utilizatorii de servicii fixe.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri