Contractor IT sau angajat permanent?

Creşterea numărului de proiecte în domeniul IT care implică o implementare rapidă şi găsirea profesioniştilor cu aptitudini specifice într-un timp scurt, au redimensionat alegerile pe care le fac companiile. În timp ce unele organizaţii au adoptat şi menţinut abordarea tradiţionalistă angajând personal cu statut permanent, altele au optat pentru varianta în regim de contractare.

Hays a constatat că din ce în ce mai multe companii adoptă acest model, înţelegând avantajele şi raportul calitate-preţ, însă, din lipsa informaţiilor, unii angajatori rămân reticienţi şi astfel pot pierde oportunităţi.

Hays România explică care sunt beneficiile angajării în regim de contractare pentru companii, fiind prima agenţie de recrutare de pe piaţa locală care a înființat o divizie de contractare IT, cu specialiști în recrutare care se ocupă exclusiv de aceste proiecte.

Contractarea IT oferă o flexibilitate de neegalat în ceea ce privesc resursele și costurile pentru proiectele importante și schimbările imprevizibile. Modelul aceste este benefic în contextul actual în care viteza de reacție și cheltuielile inteligente sunt vitale pentru ca organizațiile să aibă succes.

-Makhmutov Timur, Director general Hays România-

Citeste si:
Salariile din România: creștere, scădere sau stabilitate?
Analiză: Cum au evoluat...

Pe lângă flexibilitate, contractarea reduce sarcinile administrative ale angajatorilor, mai ales atunci când aceştia optează pentru colaborarea cu o agenţie de recrutare. În acest caz, tot procesul este gestionat de către o terţă parte şi contractorul nu este considerat ca făcând parte din efectivul companiei. De asemenea, sunt diminuate obligaţiile fiscale ale angajatorului, având în vedere că contractorii se ocupă personal de plata taxelor și impozitelor.
Calitatea, rapiditatea şi flexibilitatea oferite de angajarea în regim de contractare pot conduce la îmbunătăţirea rezultatelor unor companii.

Sursa foto: Pexels
Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri