Odată cu valul de transformare digitală din ultimii 2 ani, industria de beauty nu a rămas nici ea în urmă - Stailer.ro este cea mai curprinzatoare și digitalizată platformă de rezervări online din România.

Oportunitatea de a aduce online-ul în saloanele de înfrumusețare a fost identificată și pusă în practică în primele luni ale pandemiei, primul oraș lansat fiind Cluj în luna noiembrie. Au urmat, la foarte scurt timp, Timișoara, Oradea, Iași și în clipa de față, Stailer este în plină dezvoltare în București - un start-up 100% românesc, conceput și susținut în întregime de antreprenori români.

Varietate, flexibilitate, recenzii - totul în sub 3 minute: cliențîi pot face rezervare la salonul dorit prin doar câteva click-uri, pot adăuga direct în calendarul propriu sau pot anula direct, totul online

De la căutarea salonului și stilistului care să se încadreze în calendarul fiecăruia, până la a avea toate datele la un click distanță în SMS - acestea sunt serviciile care au adus popularitate printre clienți și o rată de adopție rapidă. Nevoia de a renunta la programările clasice prin telefon a devenit din ce în ce mai pregnantă odată cu creșterea zonei de online în viața de zi cu zi a românilor. Sistemul de rating prin care utilizatorii oferă recenzii saloanelor și serviciilor de care au beneficiat duc piața de beauty la nivelul următor - acela de a îmbunătăți și a ține constantă o calitate excelență a serviciilor.

Cine sunt antreprenorii români care au gândit conceptul Stailer?

Numele din spatele Stailer sunt ale unor antreprenori și oameni de business români care aduc cu ei expertiza de ani buni în piața de business românească - Andrei Ursachi (antreprenor în serie, fondator al unei companii de digital marketing), Lorand Soares Szasz (fondator Upriserz, una din cele mai cunoscute platforme online dedicate antreprenorilor și profesioniștilor), precum și Radu Axinte (consultant de business experimentat, MBA). Mixul de aptitudini înseamnă un boost rapid al platformei de rezervări, precum și parteneriate care fac din Stailer un business de urmărit în viitorul foarte apropiat.

Tehnologii care aduc unicitate platformei Stailer - AI, Machine Learning, digital marketing - parteneriatele strategice cu Linnify și eAdvertising consolidează statutul de start-up de tehnologie al Stailer

Stailer poate fi considerat mai degrabă un start-up de tehnologie cu aplicabilitate în industria de beauty - platforma de SaaS care este oferită gratuit saloanelor pentru a le ajută în digitalizare aduce cu sine mecanisme de inteligență artificială și machine learning pentru a identifica și a învața comportamentul fiecărui client în parte pentru a crea customer personas unice.

Expertiza de digital marketing pe care o aduc fondatorii Stailer înseamnă targetarea exactă a tipurilor de clienți care ar putea folosi această platformă prin campanii creative și mesaje specifice. Eforturile menționate au accelerat rata de adopție inclusiv printre saloane, Stailer dorind să fie mai degrabă un partener al industriei de beauty și nu doar un simplu intermediar. Foarte concret, ecosistemul gândit din spatele platformei are rolul de a aduce clienți noi în saloane, clienți care se pot transforma în clienți recurenți în urma serviciilor primite.

După dezvoltarea accelerată a câtorva orașe, start-up-ul a dezvoltat un pitch deck complet și complex pentru atragerea de investiții

Extinderea locală și depășirea granițelor sunt următorii pași pe care îi vizează cei de la Stailer - ecosistemul creat de această platformă menit să reunească clienții cu saloanele într-un mod intuitiv și în întregime digital este viabil pentru expansiune rapidă.

Strategiile comerciale și de marketing împreună cu analiza pieței competitive din afară țării sunt doar parte din resursele ce constituie fundamentul atragerii unor investițîi și investitori care să vadă Stailer ce este de fapt - un start-up care aduce tehnologie și inovație unei industrii importante în România, și anume cea de beauty.

Antreprenorii Stailer țintesc să atragă o sumă totală de investiții de 500 000 EUR din care au adus deja 150 000, iar pentru alți 100 000 sunt în discuții avansate - această rundă de investiții va permite start-up-ului să accelereze și mai mult spre obiectivul de a capta o cotă de piață semnificativă în industria de beauty.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri