Vodafone România a lansat în ultimele luni Flex și Vodafone Club. Soluțiile par croite în așa fel încât experiența clientului în ceea ce privește utilizarea serviciilor telecom să fie asemănătoare cu cea întâlnită în relația cu serviciile de streaming video sau cu băncile digitale. Despre aceste lansări am discutat cu Mostafa El-Beltagy, Director Consumer Business Unit, Vodafone România

Dezvoltarea conceptului Flex a debutat înainte de pandemia de COVID-19, cu gândul de a oferi clienților un nou abonament Vodafone complet diferit de produsele anterioare și care să devină un partener digital, astfel încât aceștia să aibă control asupra lui în orice moment.

”Este un produs care îți oferă posibilitatea de a face totul de unul singur, de la achiziție, la self-help, până la gestionarea beneficiilor disponibile, fără costuri suplimentare sau costuri neplanificate. Concepte similare sunt disponibile și în alte câteva piețe în care operează Vodafone”, precizează Mostafa El-Beltagy într-un interviu acordat wall-street.ro, punctând faptul că operatorul telecom a dorit să creeze o experiență digitală cât mai bună, deoarece clienții sunt din ce în ce mai familiarizați cu soluțiile oferite de noile produse bancare digitale în care interacțiunea fizică este redusă la zero.

Citește și Netflix a lansat o clonă TikTok ce conține clipuri amuzante din filme

Procesul de deschidere a unui abonament Flex durează câteva minute și este similar cu experiența contractării unu cont bancar sau a unui abonament la Netflix. Utilizatorii trebuie să își descarce aplicația mobilă My Vodafone unde au secțiunea Flex. Odată accesată secțiunea, utilizatorii trebuie să își completeze numele, adresa și să aleagă din variantele de abonament listate, respectiv dacă optează pentru un număr nou, dacă doresc să se porteze cu numărul din altă rețea sau să folosească numărul curent Vodafone.

”Întregul proces de configurare se încheie cu plata. Sistemul de plată este similar celor destinate serviciilor de video streaming, cu o recurență lunară ce poate fi modificată în orice moment în funcție de necesitățile utilizatorului. Întregul proces este realizat într-un mod sigur, în timp ce cartela SIM va fi livrată, prin curier, la adresa indicată. Tot din secțiunea dedicată, utilizatorii vor putea schimba abonamentul sau vor putea adăuga celui existent diferite beneficii suplimentare (minute internaționale / naționale, pachete de date)”, explică Mostafa El-Beltagy.

Abonamentele disponibile în secțiunea Flex sunt de 7, 9 și 12 dolari, iar reprezentantul Vodafone precizează că aceste tarife au fost alese pentru a acoperi mai multe categorii de clienți și pe baza unei analize cu privire la nevoile actuale ale utilizatorilor în contextul pandemiei.

”Planul de 7 euro include doar beneficii naționale. Spre exemplu, dacă un client se află în situația de a călători de urgență în afara României, cu doar un click, acesta își poate transforma planul actual în unul nou, cu beneficii disponibile și în roaming. Noile abonamente sunt legate de flexibilitate, iar cele trei opțiuni actuale sunt bune pentru a răspunde contextului în care ne aflăm. În plus, am dorit să oferim clienților, la un preț rezonabil, acces la prima rețea 5G din România”, precizează reprezentantul Vodafone.

Citește și Irina Scarlat, managerul care a dus Revolut de la 20.000 de useri în România la aproape 1,5 milioane, părăsește Fintech-ul britanic

Lansarea programului de loialitate

Un alt serviciu lansat de către operatorul telecom în România este Vodafone Club, un program de loialitate destinat tuturor clienților ce aduce în aceeași aplicație oferte pentru diverse produse și servicii.

Lansarea a fost corelată, precizează reprezentantul Vodafone, cu creșterea comerțului electronic în România, piață cotată în 2020 la peste 5 miliarde de euro.

”În prezent avem peste 20 de parteneri. Ne-am dorit să reunim o multitudine de industrii pentru a oferi beneficii relevante clienților noștri, de la tehnologie și electronice, până la sport, gastronomie, educație și sănătate. Partenerii sunt aleși în funcție de relevanța industriei din care fac parte, cât și din perspectiva interesului pe care îl acordă clienții Vodafone diferitor branduri și produse”, precizează Mostafa El-Beltagy

Vodafone își propune ca programul să devină alegerea numărul 1 a clienților atunci când vine vorba de achiziționarea produselor de interes, atât prin relevanța partenerilor, cât și prin valoarea beneficiilor disponibile. Cele mai recente oferte introduse de către operatorul telecom în Vodafone Club țin de secțiunea ”Oferta Lunii”, prin care oferă până la 25% reducere la produsele H&M, Floria și Yves Roches sau 30% cashback pentru orice tranzacție către Vodafone realizată cu un card Revolut. Astfel, clienții vor primi în contul Revolut 30% din suma plătită într-un interval de 7 zile de la data tranzacției, în limita a 30 RON pe tranzacție.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Armand Iliescu
Armand s-a alăturat echipei Wall-street.ro în anul 2016, an în care a și finalizat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion . De-a lungul timpului a acoperit domenii precum FinTech, Finanțe-Bănci și Fiscalitate. A pus umărul timp de patru ani la consolidarea proiectului Future Banking , dedicat industriilor FinTech și digital banking, din poziția de Head of Growth. Tot în cadrul aceluiași proiect a dat startul emisiunii FinTech Friday,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri