Proiectul IT va fi implementat pana la finele lunii martie de societatea Ascenta IT Consulting, divizia de consultanta IT a grupului de firme Softwin.
"In urma implementarii noului software si extinderii echipei de relatii cu clientii, utilizatorii Cosmote vor beneficia de timp mai rapid de preluare si solutionare a apelurilor in call center. In plus, noul sistem va permite utilizatorilor acces gratuit la informatii despre facturi, istoricul listei de apeluri si alte detalii despre contul lor", anunta oficialii companiei.
Platforma furnizata de Ascenta IT Consulting este flexibilia si va putea fi extinsa si adaptata pentru a servi un numar mai mare de cereri si apeluri mai complexe, odata cu cresterea a bazei de clienti.
Sistemul permite de asemenea realizarea de rapoarte si statistici care vor fi folosite pentru a imbunatati in continuare calitatea serviciilor de relatii cu clientii, in functie de nevoile acestora.
COSMOTE Romania, membra a grupului COSMOTE, s-a lansat pe piata romaneasca in decembrie 2005 cu scopul de a face telefonia mobile accesibila tuturor romanilor. Dupa primul an de operatiuni in Romania, COSMOTE a inregistrat un numar de 1,23 de milioane de utilizatori, demonstrand receptivitatea pietei fata de noul operator.
ASCENTA este brandul sub care activeaza din noiembrie 2006 divizia de consultanta IT si solutii software specifice din cadrul grupului Softwin. Misiunea ASCENTA este de a oferi consultanta IT pe procese de business si solutii integrate companiilor si institutiilor din domeniile: administratie publica, asigurari, financiar-bancara, logistica-distributie, manufacturing, retail, telco si utilitati.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: