Cei de la Tinder încearcă să limiteze numărul de mesaje neadecvate care sunt transmise prin intermediul aplicației lor de dating, introducând o funcție capabilă să detecteze mesajele ofensatoare și chiar să-i avertizeze pe autorii lor înainte de a le expedia.

Sistemul inteligent va învăța să detecteze „limbajul ofensator” din mesajele raportate de către utilizatorii care s-au confruntat cu abuzurile din partea altor utilizatori ai Tinder.

Reprezentanții companiei au spus că, în faza de testare, mesajul „Ești sigur?” (că vrei să trimiți așa ceva) a dus la reducerea cu 10% a numărului de mesaje abuzive, relatează BBC.

Nu este o premieră pentru platformele de socializare, Instagram și Twitter punând în practică acest sistem pentru a-i descuraja pe cei care voiau să publice comentarii și tweet-uri ofensatoare.

Pe Instagram, sistemul îi întreabă pe utilizatori dacă „ești sigur că vrei să postezi asta?”, în cazul în care detectează limbaj neadecvat, ofensator sau agresivitate în comentariile de la poze.

La începutul lunii mai, Twitter a anunțat că le va cere utilizatorilor să revizuiască mesajele care conțin limbaj „jignitor și ofensator”.

Unii utilizatori sunt „agresori de profesie”

Revenind la Tinder, pentru a îmbunătăți modul în care operează sistemul, aplicația îi întreabă pe utilizatori „dacă îi deranjează mesajul” în cazul în care mesajul cu posibil limbaj abuziv ajunge la destinatar.

Decizia de a implementa un asemenea sistem vine și în contextul în care unii utilizatori folosesc aplicația de dating exact cu scopul de a-i „abuza” online pe cei care le dau „match”. Astfel, pe lângă mesajele neadecvate care sunt lansate de o bună parte dintre utilizatorii Tinder în incidente izolate, există și acești utilizatori care și-au făcut o ocupație din a-i oripila pe ceilalți utilizatori.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri