Compania de tehnologie Xiaomi își deschide pe 28 august cel de-al doilea magazin din România, care va fi situat la etajul 1 al Centrului Comercial Sun Plaza din București.

Noul concept store este deschis în colaborare cu distribuitorul autorizat DPhone.

”Flagshipul Xiaomi din Centrul Comercial Sun Plaza este prima investiție DPhone pe piața din România. Plănuim să investim în continuare în România și să inaugurăm în perioada următoare o serie de noi magazine Xiaomi”, a declarat David Chen, General Manager DPhone Retail.

Amenajarea interioară a magazinului a fost realizată în acord cu identitatea de brand Alive, noul concept de design lansat de Xiaomi în prima parte a anunului 2021, care consolidează poziția companiei pe piața premium.

Ce oferte speciale are Xiaomi pentru primii clienți ai magazinului din Sun Plaza

Primii 100 de clienți care achiziționează orice produs Xiaomi care nu face parte dintr-o ofertă promoțională vor primi un cadou, în funcție de seria notată pe tichetul de acces în magazin. Tipurile de cadou variază de la trotinete electrice, telefoane inteligente sau earbuds și până la produse din ecosistemul Xiaomi, precum fierbătoare electrice, cântare sau baterii externe.

Câte 40 de bucăți din patru tipuri de telefoane inteligente midrange și flagship vor fi disponibile cu reduceri de până la 43%.

Totodată, o serie de produse din ecosistemul Xiaomi, precum trotinete electrice, purificatoare de aer și ceasuri inteligente, vor fi disponibile la prețuri speciale, reduse cu până la 50%.

Participanții la evenimentul de inaugurare de pe 28 august vor putea câștiga multe alte cadouri și la tombola organizată cu această ocazie.

În săptămâna următoare deschiderii magazinului, o serie de telefoane inteligente midrange și accesorii vor fi disponibile spre achiziție cu reduceri de 10%, 15% și 20%, în funcție de numărul produselor achiziționate simultan.

Xiaomi Corporation (numită „Compania”, împreună cu subsidiarele sale, denumite în continuare „Grupul”; 1810.HK), o companie de electronice de consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă Internet of Things (IoT), a anunțat recent rezultatele consolidate neauditate pentru primele șase luni încheiate la 30 iunie 2021.

În al doilea trimestru din 2021, Xiaomi a înregistrat venituri totale de 87.8 miliarde RMB, (11,5 mld de euro) reprezentând o creștere anuală de 64.0%; profitul ajustat net pentru această perioadă a fost de 6.3 miliarde RMB, o creștere de un an la altul de 87.4%.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Adrian Ungureanu
Venit în Capitală în 2007, ca orice copil de provincie cu tolba plină de vise, primul fiind acela de a deveni comentator sportiv - următorul Cristian Țopescu - Adrian a ales să-și înceapă cariera de jurnalist scriind în presă. Deși era abia în al doilea an la Facultatea de Jurnalism , Adrian și-a găsit un loc de muncă la ziarul ” Curierul Național ”. A realizat abia la interviul de angajare că nu mai există departament de sport la ziar, dar asta...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri