Traficul de voce si mesajele scrise in perioada sarbatorilor de Paste au avansat, in medie, cu 30% fata de perioada sarbatorilor pascale din 2006, au anuntat operatorii de telefonie mobila din Romania.
Traficul de voce in reteaua Orange a crescut in perioada Pastelui cu 27,3% fata de perioada similara de anul trecut, iar mesajele scrise au fost cu 17% mai numeroase, in perioada 7-9 aprilie, potrivit datelor furnizate de operatorul de telefonie mobil.

Orange Romania a calculat traficul de voce si mesaje scrise in retea pentru trei zile de sarbatoare: 7, 8 ,9 aprilie 2007 comparativ cu 22, 23, 24 aprilie 2006 (perioada Pastelui de anul trecut), anunta NewsIn.

Orange Romania a incheiat anul 2006 cu venituri de 1,083 miliarde de euro, cu 25,6% mai mult decat in anul precedent, si a atins nivelul de 8,043 milioane de clienti, cu 18% mai mult decat in 2005, fiind principalul operator de telefonie mobila din Romania.

Numarul de SMS-uri in reteaua Vodafone de Paste, dublu fata de saptamana trecuta

Numarul mesajelor scrise in reteaua Vodafone Romania in perioada Pastelui a crescut cu 217,76%, fata de saptamana trecuta, iar traficul de voce a crescut cu 38% fata de perioada sarbatorilor pascale a anului trecut, a anuntat operatorul de telefonie.

In perioada 7 - 9 aprilie 2007, traficul de voce in reteaua Vodafone Romania a crescut cu 38% fata de perioada sarbatorilor de Paste de anul trecut, respectiv 22 - 24 aprilie 2006.

Numarul total al mesajelor scrise trimise din reteaua Vodafone in perioada sarbatorilor de Paste, a inregistrat o crestere de 217,76% fata de perioada similara a saptamanii anterioare, 31 martie - 2 aprilie 2007. Comparativ cu anul trecut, numarul de SMS-uri a inregistrat o crestere cu 13,30%.

Numarul de SMS-uri si apeluri in reteaua Cosmote, de zece ori mai mare de Paste

In perioada sarbatorilor de Paste, traficul de voce si mesaje scrise in reteaua Cosmote a crescut de peste zece ori fata de perioada similara a anului trecut, pe fondul cresterii numarului de utilizatori si a lansarii de noi servicii.

Astfel, in perioada 7 9 aprilie 2007, traficul de voce si mesaje scrise a crescut de peste zece ori fata de perioada sarbatorilor de Paste de anul trecut.

"Cresterea volumului de trafic fata de anul trecut se datoreaza mai multor factori precum extinderea semnificativa a bazei de utilizatori si lansarii extraoptiunilor de servicii combinate de voce si text, care incurajeaza in egala masura comunicarea prin intermediul apelurilor de voce si a SMS-urilor in retea", se arata in comunicatul de presa remis agentiei NewsIn.

Operatorul mobil a incheiat anul 2006 cu un numar de 1,23 milioane de clienti si o cota de piata de aproximativ 7%. Acoperirea retelei Cosmote s-a extins la 95% din teritoriul national.

Traficul de voce in reteaua Zapp, cu 36% mai mare de Paste decat anul trecut

Volumul traficului de voce efectuat din reteaua Zapp a crescut cu 36% fata de perioada Sarbatorilor de Paste din 2006, in timp ce numarul mesajelor scrise a fost cu circa 30% decat acum un an, in ac eeasi perioada, a anuntat compania.

Traficul de voce in perioada 7-9 aprilie 2007 a inregistrat o crestere cu 36% fata de perioada sarbatorilor pascale din 2006. Din totalul de minute vorbite in perioada sarbatorilor, 65% au fost convorbiri in reteaua Zapp.

Traficul de mesaje scrise in intervalul 7-9 aprilie a crescut cu 30% si datorita unei oferte speciale pentru 8 aprilie, prima zi de Pasti, cand toti abonatii au avut posibilitatea sa trimita mesaje scrise cu trei centi mesajul.

Zapp este singurul operator de telefonie mobila din Romania care ofera servicii de comunicatii complet integrate. Operatorul avea la sfarsitul anului 2006 circa 500.000 de clienti.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri