Fujitsu va produce un hard-disk in care va incorpora senzori anti-soc pentru a proteja impotriva pierderilor de date ce pot aparea cand utilizatorii scapa laptopurile pe jos, informeaza NewsIn
Cel mai mare risc de pierdere a datelor atunci cand un utilizator scapa un laptop pe jos apare din cauza faptului ca acul de scriere si citire al drive-ului se poate izbi de suprafata delicata a mediului intern de stocare si o poate zgaria iremediabil, facand imposibila recuperarea informatiilor.

Senzorul realizat de Fujitsu detecteaza daca laptopul se afla in cadere libera si indeparteaza automat capul de scriere si citire al drive-ului de discul propriu-zis, evitand astfel deteriorarea discului si pierderea datelor. Capul de scriere revine in pozitia normala de indata ce pericolul impactului a trecut. Datele raman in memoria-tampon a hard-diskului, iar discul magnetic nu se opreste din rotatiile normale, ceea ce permite reluarea lucrului in conditii optime.

Alti producatori de laptopuri ofera de asemenea mecanisme de protectie anti-soc, care sunt incluse in carcasa laptopului. Tehnologia dezvoltata de Fujitsu are avantajul de a nu necesita spatiu aditional in carcasa laptopului, ceea ce va permite producatorilor de calculatoare sa aplice noua tehnologie fara modificari in procesul de productie.

Intr-o prima faza, Fujitsu va oferi aceasta tehnologie ca o optiune suplimentara pentru cei care achizitioneaza laptopuri echipate cu hard-diskurile de 40GB si pana la 100GB din seria MHW2xxxBH. Mecanismul va fi ulterior inclus ca optiune standard pentru toate modele de hard-disk produse de Fujitsu.

Compania japoneza de tehnologie Fujitsu a avut, in anul 2006, venituri de 40.6 miliarde de dolari.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri F