Philips Electronics a depasit asteptarile analistilor in primul trimestru al 2007 in privinta profitului, insa vanzarile au dezamagit din cauza performanetei slabe pe piata a televizoarelor si monitoarelor precum si a problemelor din America Latina, relateaza NewsIn.
Cistigurile inainte de dobanzi si taxe (EBIT) inregistrat de Philips in primul trimestru al 2007 s-a ridicat la 292 milioane euro (395,6 milioane dolari), depasind estimarile unui grup de 15 analisti, care, chestionati de Reuters, au mizat in medie pe un profit operational de 267 milioane euro.

Insa acest nivel este sub cel inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, cand profitul operational se ridicase la 335 milioane euro.

Veniturile au scazut mai mult decat era asteptat, pana la 5,99 miliarde euro fata de 7,37 miliarde euro inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut, fiind sub estimarile analistilor, care preconizau venituri de 6,14 miliarde euro.

Philips este principalul producator mondial de produse de iluminat, una din primele trei companii din lume producatoare de echipament medical si una din primele cinci grupuri din lume in ceea ce priveste produsele electrocasnice.

Compania si-a schimbat directia de investitii catre sectoare mai stabile si cu un randament mai ridicat precum sectorul produselor de iluminat, echipament medical si produse electrocasnice, divizia de produse electrocasnice generand in continuare peste 40% din veniturile obtinute de Philips.

Philips declarase anul trecut ca pana la sfarsitul anului 2007 va reduce cu circa 75 de milioane de euro (100 de milioane de dolari) costurile de administrare si servicii si ca va investi 100 de milioane de euro in campania de promovare a brandurilor companiei in cursul anului 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri