Microsoft anunță achiziționarea companiei Activision Blizzard pentru suma de 68 de miliarde de dolari. Anunțul a făcut ca acțiunile Activision să crească cu aproape 38%, în timp ce ale Microsoft au înregistrat o scădere de 2%.

Suma de 95 de dolari oferită de Microsoft pentru fiecare acţiune Activision Blizzard reprezintă o primă de 45% faţă de preţul înregistrat vineri seară de titlurile Activision. Marţi, acţiunile Activision au înregistrat o creştere de aproape 38% până la o cotaţie de 65,39 dolari, după care tranzacţionarea titlurilor a fost oprită în urma anunţului de preluare făcut de Microsoft.

Microsoft a devenit din ce în ce mai agresiv în ceea ce privește incursiunea în industria de gaming în ultimii ani. În 2014 a cumpărat pentru 2,5 miliarde de dolari Mojang, iar anul trecut a finalizat o tranzacție de 7,5 miliarde de dolari prin care a achiziționat Bethesda, conform cnbc.com.

Bobby Kotick va continua să fie CEO al Activision Blizzard, companie ce include titluri precum Call of Duty, Warcraft, StarCraft sau Diablo și reprezintă o mutare importantă pentru Microsoft în lupta sa cu Meta pentru a construi tehnologii cu care să cucerească metaversul.

Retail jobs

După preluarea Activision Blizzard, Microsoft, producătorul consolelor de jocuri video Xbox, devine a treia mare companie de gaming din lume în funcţie de venituri.

"Gaming-ul este cea mai dinamică şi mai interesantă categorie în sectorul de divertisment, pe toate platformele existente astăzi, şi va juca un rol cheie în dezvoltarea platformelor de metaverse", a declarat directorul general de la Microsoft, Satya Nadella.

Sursa foto: Sergei Elagin / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri