Cosmote lanseaza doua noi planuri tarifare standard pentru abonamentele cu 90 sau 180 de minute incluse, decizie luata in urma unor studii efectuate de companie privind plaja de minute solicitata de utilizatori.
Cosmote 90 ofera utilizatorilor 90 de minute nationale pentru 12,5 euro lunar (fara TVA), precum si tarife speciale, de 0,13 euro/minut, in orice retea, pentru minutele de convorbire care depasesc plafonul din abonament. Cosmote 180 include 180 de minute nationale si este disponibil pentru 22,5 euro lunar (fara TVA), tariful practicat pentru minutele suplimentare fiind de 0,12 euro/minut, in orice retea.

"Cele doua noi optiuni sunt rezultatul interesului crescut pentru pachetele de abonamente ale Cosmote si au fost dezvoltate in conformitate cu cele mai recente tendinte ale pietei, relevate de studiile efectuate de Cosmote privind plaja de minute solicitata de utilizatori", se arata in comunicatul transmis de operatorul de telefonie mobila.

La achizitionarea pacheteleor Cosmote 90 si Cosmote 180, utilizatorii pot primi gratuit, la alegere, unul dintre telefoanele mobile: Motorola V177, Alcatel OT E 260, Sony Ericsson J 200, Sagem myX1-2, Sagem myC2-3.

Operatorul mobil a incheiat anul 2006 cu un numar de 1,23 milioane de clienti si o cota de piata de aproximativ 7%. Acoperirea retelei Cosmote s-a extins la 95% din teritoriul national. La mijlocul acestei luni, Cosmote anunta depasirea pragului de doua milioane de utilizatori.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri