KPMG și FLOWX.AI anunță colaborarea strategică prin care ajută organizațiile să dezvolte experiențe digitale unificate, personalizate și centrate pe client. În urma colaborării celor două companii, organizațiile mari își pot crea produse și servicii digitale personalizat, la o fracțiune din resursele de timp și cost asociate dezvoltărilor digitale tradiționale.

KPMG utilizează KPMG Connected Enterprise pentru a oferi transformări digitale complexe. Acest model aliniază fiecare proces, funcție și relație a organizației pe un singur obiectiv, valorificând puterea și potențialul clienților de a genera creștere profitabilă și sustenabilă. Instrumentele, metodele, framework-urile și soluțiile gândite în cadrul KPMG Connected Enterprise își iau informația din insight-urile ale fiecărei industrii, dar perspectiva este centrată pe aspectul practic și pe urmărirea rezultatelor.

KPMG, în recentul Customer Experience Report, susține că pe toate categoriile de servicii analizate, utilizatorii se așteaptă să cheltuiască cu 21% mai puțin decât înainte de pandemie, căutând cu prioritate experiențe personalizate și cu un bun raport value-for-money. În acest context, companiile trebuie să își regândească strategiile de transformare digitală în jurul diverselor segmente de clienți. Aceasta presupune dezvoltarea celor mai potrivite oferte digitale, luând în considerare cei șase piloni ai experienței clienților și utilizând o tehnologie scalabilă, rapidă și care permite customizarea pe toate canalele.

FLOWX.AI, startup-ul de tehnologie care a obținut una dintre cele mai mari runde de finanțare de tip seed din Europa la sfârșitul lui 2021, susține organizațiile să-și creeze rapid experiențe digitale de tip omnichannel, unificate și personalizate, fără a schimba sistemele existente. Compania oferă o nouă tehnologie - FLOWX ZeroRedeploy - care permite dezvoltarea experiențelor digitale de tip omnichannel de 40 de ori mai rapid, precum și oferirea de soluții complete pe zona serviciilor financiare în domeniile asigurărilor și bancar (retail și corporate) - FLOWBANKING.AI și FLOWINSURANCE.AI, pe lângă capabilitățile de dezvoltare și integrare ale FLOWX.AI.

“Colaborarea ne-a adus aproape de profesioniști cu același mindset concentrat pe inovație și pe identificarea noilor direcții digitale. Pornind de la cercetările aprofundate asupra comportamentului clienților realizate de KPMG la nivel local și internațional și extinzând metodele și instrumentele noastre, aducem alături de FLOWX.AI o ofertă valoroasă pentru orice organizație care își dorește să rămână relevantă în era disruptivă a digitalizării”, declară Victor Iancu, Associate Partner, Strategy & Experience Design KPMG.

“Pe lângă dezvoltarea rapidă, FLOWX.AI și KPMG le oferă acum companiilor un instrument strategic fundamental - agilitatea digitală. Reușind să construim în săptămâni ceea ce anterior dura ani, la o fracțiune din costul obișnuit, nu este doar un atu tactic, ci un avantaj critic pentru extindere și pentru creșterea cotei de piață”, adaugă Ioan Iacob, CEO și cofondator FLOWX.AI.

Cele două companii le vor oferi clienților un portofoliu extins de soluții de consultanță și de tehnologie precum segmentarea clienților și design-ul experienței digitale, generarea ofertei, conceperea și implementarea noului model de business, rapid prototyping, dezvoltarea rapidă de aplicații cu focus pe introducerea rapidă în piață și cu return imediat pentru clienți și angajați.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri