Numarul clientilor care au ales serviciul de televiziune digitale "Dolce", furnizat de Romtelecom a ajuns la 200.000, la cinci luni de cand acest serviciu a fost lansat pe piata, se arata intr-un comunicat al companiei.

Numarul acestora a crescut de mai mult de trei ori de la sfarsitul lunii ianuarie cand existau deja peste 60.000 de clienti Dolce. "Zilnic, peste 1.300 de persoane vor sa isi instaleze serviciul de televiziune digitala al Romtelecom", se arata in comunicat, potrivit NewsIn.

De la inceputul lunii aprilie 2007, Dolce ofera gratuit in primele doua luni de la achizitionare, trei canale de filme: HBO, Cinemax 1 si Cinemax 2 cuprinse in pachetul MaxPak. in plus, clientii Dolce pot urmari, incepand cu 13 aprilie, si HBO Comedy, un nou canal inclus gratuit in pachetul MaxPak.

Campania Dolce au fost rasplatite cu un premiu Effie de bronz la categoria „Produse si servicii noi intrate pe piata” – distinctie care atesta eficienta campaniilor de marketing.

Serviciul de televiziune a fost lansat la inceputul lunii noiembrie, valoarea investitiei fiind de 15 milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri