MGID, platformă globală de publicitate, a anunțat extinderea în România a soluției sale de Contextual Intelligence, după ce a fost testată și lansată cu succes pe piețele din SUA, Europa și APAC.

Contextual Intelligence de la MGID este o soluție inovatoare de targetare, care ajuta advertiserii să-și asigure viitorul campaniilor în fața noului peisaj, cel fără cookie-uri. În loc să se bazeze exclusiv pe date de la third parties (date de la terte parti) , Contextual Intelligence de la MGID analizează contextul unui articol pentru a extrage conținut semnificativ și a evalua sentimentul acestuia, creând astfel segmente de direcționare contextuală în timp real. Conținutul este identificat și etichetat pe baza taxonomiei 2.2 de conținut IAB Tech Lab.

Când a dezvoltat soluția de Inteligență Contextuală, MGID și-a propus să creeze un nou tip de soluție de clasificare și targetare contextuală: una construită pe cele mai recente progrese în procesarea limbajului natural (NLP) și alte domenii ale învățării automate (ML). Ca rezultat, soluția oferita de MGID poate clasifica miliarde de pagini scrise în douăsprezece limbi diferite, având adesea o mai bună înțelegere a contextului și a sentimentelor decât un om.

„Schimbarea in privinta strategiilor de date, care duce la dispariția în viitor a cookie-urilor, a ridicat îngrijorări cu privire la problemele de confidențialitate și brand safety (siguranta de brand) Industria are nevoie de soluții de viitor pentru targetarea publicului țintă în această nouă realitate, iar inteligența contextuală oferita de MGID este una dintre ele.” spune Sergii Denysenko, CEO MGID. Denysenko continuă: „Targetarea în funcție de context ajută la generarea de venituri mai mari și la creșterea relevanței ad-urilor atunci când sunt plasate lângă conținut pertinent, stimulând performanța campaniei, asigurând în același timp siguranța de brand pentru pentru clientii si agentiile de publicitate. În același timp, editorii pot păstra valoarea inventory-ului publicitar și pot oferi utilizatorilor experiențe îmbunătățite prin difuzarea de anunțuri relevante și precise în locul potrivit.”

Despre MGID

MGID este o platformă globală de publicitate care ajută mărcile să ajungă la un public local unic la scară mare. Folosește tehnologia bazată pe inteligență artificială, în care pe primul loc se află confidențialitatea, pentru a difuza reclame relevante, de înaltă calitate, în medii sigure pentru branduri. Compania oferă un format variat de anunțuri, inclusiv nativ, display și video, pentru a oferi o experiență pozitivă pentru utilizator. Acest lucru le permite brandurilor si agentiilor de publicitate să stimuleze performanța și gradul de conștientizare, iar editorilor să își păstreze și să monetizeze traficul..

În fiecare lună, MGID ajunge la 900 de milioane de cititori unici, cu 200 de miliarde de afișări de anunțuri, la 25 de mii de editori de încredere. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: www.mgid.com.

Sursa foto: mgid.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri