Aplicația de mesagerie WhatsApp, deținută de grupul Meta(fost Facebook), a lansat în teste abonamentul WhatsApp Premium, prin care cei care sunt dispuși să scoată bani din buzunar vor avea acces la noi funcționalități.

Abonamentul Premium este disponibil în acest moment în versiune Beta și poate fi accesat de un număr restrâns de utilizatori. Meta nu a dezvăluit până la momentul publicării acestei știri prețurile stabilite pentru momentul în care abonamentul va fi disponibil la nivel global.

Noile funcții oferite de către WhatsApp prin intermediul abonamentelor premium sunt destinate afacerilor. Odată ce ai accesat secțiunea WhatsApp Premium vei putea crea un link personalizat precum https://wa.me/Hainededamă, prin intermediul căruia vei putea comunica mai ușor cu clienții tăi. Poți schimba denumirea link-ului o dată la 3 luni, iar în cazul în care renunți la abonamentul Premium, link-ul nu va mai putea fi utilizat, scrie androidpolice.com.

De asemenea, abonamentul îți permite să folosești până la 10 dispozitive diferite pentru a administra noul canal de comunicare cu clienții. O opțiune bună în cazul în care mai mulți reprezentanți ai business-ului doresc să fie în contact cu clienții.

WhatsApp ar urma să lanseze noi funcții pe măsură ce abonamentul va fi lansat la scară largă. În cazul în care dorești să ai acces cât mai rapid la noile funcții, trebuie să te asiguri că deții ultima versiune a aplicației.

Conform Statista.com, veniturile generate de WhatsApp Business in 2021 la nivel global s-au ridicat la aproximativ 300 de milioane de dolari.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri