Google si Salesforce.com negociaza o alianta care sa le permita combinarea serviciilor online, pentru a putea face fata concurentei Microsoft, a anuntat Reuters, care citeaza o informatie publicata in editia electronica a Wall Street Journal.

Cele doua companii ar putea realiza un serviciu online pentru afaceri care sa combine aplicatiile de e-mail si mesagerie instantanee ale Google cu aplicatiile de administrare a clientilor oferite de Salesforce.com, scrie Wall Street Journal, care atribuie informatia unor surse anonime. Google si Salesforce.com isi vor anunta oficial parteneriatul peste cateva saptamani.

Salesforce.com ofera companiilor acces la o aplicatie online de management al bazei de date cu clienti existenti si potentiali. Firma a fost fondata in 1999, in San Francisco, de un fost director de marketing al Oracle. Compania ofera servicii unui numar de 29.800 de firme si are aproximativ 646.000 de utilizatori abonati. in anul 2005, Salesforce.com a realizat incasari de 300 de milioane de dolari.

Google a inregistrat in 2006 venituri totale de peste zece miliarde de dolari si un profit net de aproximativ trei miliarde de dolari. Compania are peste 10.600 de angajati in intreaga lume. Google este liderul mondial in cautarea de date prin internet si raspunde zilnic la peste 100 de milioane de cautari. De curand, Google a fost numit cel mai valoros brand din lume, devansand companiile General Electric si Microsoft.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri