Meta, compania mamă a Facebook, Instagram și WhatsApp, anunță o serie de modificări la nivelul interfeței aplicației Instagram, mutare pe care o motivează ca fiind din dorința de a ușura experiența de navigare a utilizatorilor.

Începând cu luna februarie, reprezentanții Meta precizează că vor face schimbări în ceea ce privește bara de navigare aflată în partea de jos a ecranului „pentru a le permite utilizatorilor să publice conținut și să se conecteaze cu prietenii și interesele lor”.

Astfel, conform modificărilor, în bara de navigare aflată în partea de jos a aplicației se va regăsi butonul „Creating Content”(+) aflat în centru, iar în dreapta sa va fi butonul dedicat secțiunii Reels(clipuri scurte).

În urma acestei modificări, dispare de pe bara de navigare butoul ”Instagram Shop”, prin care utilizatorii își puteau configura un magazin online pe platformă. Instagram punctează faptul că prin scoaterea butonului de pe bara de navigare nu se elimină și funcționalitatea.

Sursa foto: Primakov / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri