Profitul net al Romtelecom a fost de 19,8 milioane euro, in crestere cu 5,3% fata de primul trimestru al anului trecut, in timp ce veniturile au scazut usor cu 0,4%, la 222,1 milioane euro
Romtelecom a inregistrat in primul trimestru venituri de 222,1 milioane de euro, o scadere de 0,4% fata de cele 222,9 milioane de euro obtinute in aceeasi perioada a anului trecut. Profitul operational inainte de depreciere si amoritzare a fost de 90 de milioane de euro, in scadere cu 4,5% fata de primul trimestru din 2006.

“Rezultatele Romtelecom pentru primul trimestru al anului 2007 sunt chiar mai bune decat ne asteptam. Se inregistreaza inca o scadere a numarului de linii de telefonie fixa, dar in acelasi timp exista o crestere solida in privinta noilor servicii, care ne asteptam ca va continua", a declarat directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis, citat de NewsIn.

La 31 martie, serviciile de telefonie fixa ale Romtelecom aveau 3.222.488 de abonati, cu 613.159 mai putini fata de sfarsitul lunii martie a anului trecut.

“De asemenea, ne asteptam ca oferta recent lansata pentru telefonie fixa, care asigura minute nelimitate in retea pentru clientii nostri, ca si cea pentru Internet de banda larga, care reduce la jumatate preturile pentru Internet prin ADSL, va avea un impact pozitiv asupra numarului de clienti, in lunile urmatoare”, a subliniat Ioannidis.

La sfarsitul primului trimestru avea 137 000 de clienti ADSL facturati, cu 110.000 mai multi decat in aceeasi perioada a anului anterior, iar Dolce atingea 163.000 de clienti la numai patru luni de la lansarea serviciului pe piata.

“Cele doua noi servicii ale companiei, Internetul de banda larga ClickNet si televiziunea digitala Dolce, au reusit sa-si consolideze cresterea, castigand increderea clientilor prin calitatea oferita”, a mai spus Ioannidis.

Lansare serviciilor de televiziune prin satelit au contribuit la repozitionarea Romtelecom ca furnizor complet de servicii de telecomunicatii si de media. Implementarea retelei de Generatie Urmatoare continua, in tandem cu modernizarea Retelei de Acces in toate orasele si in anumite zone rurale, pentru a putea permite oferirea de servicii in banda larga. Romtelecom va continua sa lanseze noi oferte pentru clientii din sectorul de afaceri, precum si noi planuri de fidelizare pentru clientii rezidentiali.

"Profitabilitatea serviciilor de telefonie mobila ale grupului OTE este constanta in Grecia, dar in crestere in Bulgaria si Albania. Cota de piata a Cosmote Romania a crescut mai repede decat prevazusem, cu ajutorul lantului de retail Germanos. Romtelecom inregistreaza o rata mare de pierdere a clientilor. In ansamblu, grupul OTE a inceput anul pe o nota pozitiva, dar este prea devreme ca sa putem spune ca este o tendinta", a declarat directorul general al OTE, Panagis Vourloumis.

Raportul financiar al grupului OTE arata ca Romtelecom planuieste sa compenseze, prin intermediul noilor servicii de date si video, pierderea de clienti de pe serviciile traditionale de voce.

Raportul mentioneaza ca Romtelecom a lansat, in data de 28 mai, proiectul "Clientul pe locul intai", un pachet de oferte atractive care profita de pe urma investitiilor considerabile realizate de companie in ultimii ani pentru modernizarea retelei.

Cea mai importanta oferta o reprezinta pachetul "Confort Nelimitat", care permite abonatilor sa vorbeasca gratuit in retea si sa beneficieze de reduceri semnificative pentru apelurile catre numere internationale si de telefon mobil. Noile tarife includ de asemenea reducerea la jumatate a costurilor pentru serviciile ADSL. Prin aceste oferte deosebit de competitive, Romtelecom se asteapta sa reduca pierderile din cota de piata suferite in ultimul an.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri