Technoelectric – companie care integrează sisteme pentru automatizări în domeniul instalațiilor frigorifice – lansează campania de Employer Branding „Misconceptions in Engineering” care are drept scop demitizarea stereotipurilor legate de profesioniștii din domenii tehnice.

În ultimii ani au apărut numeroase studii și articole de specialitate care evidențiază concepțiile greșite care există despre profesioniștii care activează în profesii tehnice precum IT, inginerie sau automotive. De la faptul că doar bărbații sunt potriviți pentru a lucra în aceste domenii până la faptul că cei care le-au ales sunt, în mod obligatoriu, introvertiți, fără pasiuni, abilități de relaționare sau viață socială. De aceea, obiectivul principal al „Misconceptions in Engineering” este de a contesta aceste idei împământenite în conștientul colectiv și de a demostra că, în realitate, a lucra într-un domeniu tehnic înseamnă a fi o persoană activă, sociabilă și a întâlni oameni cu pasiuni și povești deosebite.

Valter Laurențiu Carp, General Manager Technoelectric: Prin intermediul aceste campanii ne propunem să arătăm pasiunile membrilor echipei Technoelectric, felul cum sunt în afara profesiei și ce anume le dă energie. Mai mult decât atât, consider că cea mai bună combatere a stereotipurilor legate de cei care au ales să devină profesioniști într-un domeniu tehnic sau de nișă – cum este cel în care activăm – este prin exemple din viața noastră, mai mult decât prin cifre sau studii.

Campania din acest an este și o continuare a celei din 2011 - #PeopleOfTechnoelectric – care a fost creată pentru a pune în lumină oamenii care fac parte din echipă prin evidențierea realizărilor și a parcursului lor profesional, cu accente personale. Prin video-uri și imagini special create, membrii diverselor echipe au vorbit, într-un cadru informal, despre ce înseamnă pentru ei să lucreze în Technoelectric, despre cum inovează compania industria în care activează sau despre cum funcționează o cultură organizațională participativă.

Conceptul – umbrelă sub care au fost create cele 2 campanii de Employer Branding este același cu una dintre valorile companiei: oamenii sunt cei mai importanți și trebuie puși în valoare deoarece ei sunt cei care determină parcursul unei organizații.

Technoelectric este o companie cu capital românesc înființată în 1994 care integrează sisteme pentru automatizări în domeniul instalațiilor frigorifice. Din 2010 a început procesul de internaționalizare prin proiecte complexe de automatizări implementate în Orientul Mijlociu (Liban, Qatar, Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită), spaţiul ex-Sovietic și țări din vestul Europei (Italia, Franța, Olanda și Regatul Unit al Marii Britanii).

Sursa foto: Technoelectric

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri