Pentru acest an, LG intentioneaza sa isi dubleze cota de piata detinuta pe segmentul de televizoare LCD la nivelul anului 2006 si sa ajunga astfel la o cota de piata de 30%, iar pana in 2008 intentioneaza sa devina lider pe piata de LCD TV. “Reducerea preturilor la raft, pe de o parte, si, pe de alta parte, a costurilor de productie pentru televizoarele LCD reprezinta un factor care va influenta vanzarile pe acest segment”, spune oficialul LG Romania.
Cresterea pietii de televizoare LCD s-a reflectat si in vanzarile companiei. Astfel, in 2005, cotele detinute de cele trei categorii de produse - LCD, plasma si Flat TV- in volumul vanzarilor au fost de 10% pentru televizoarele LCD, 25% pentru Plasma TV si 65% Flat TV. Anul trecut, ponderea Flat TV a scazut la 45% din vanzarile de televizoare ale LG, in timp ce ponderea plasmelor a crescut la 35% si cea a LCD-urilor la 20 de procente.
“In prezent, cererea de televizoare cu tub catodic este in continua scadere, ceea ce demonstreaza faptul ca deja consumatorii s-au indreptat catre televizoarele LCD sau cele cu plasma”, a mai spus Han Khyu.
LG Electronics se afla pe piata din Romania incepand din anul 1990, prin intermediul distribuitorilor autorizati, si din anul 2004 ca LG Electronics Romania. Compania a avut o cifra de afaceri de 50 de milioane Euro in anul 2005, iar pana in 2007 vizeaza sa devina brandul premium numarul 1 pe piata locala a electronicelor si electrocasnicelor. In Romania, partenerii LG Electronics pe IT sunt Asesoft Distribution, RHS Company, K-Tech Electronics. Produsele IT ale companiei LG pot fi gasite si in lanturile mari de retail.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: