EMI Group este de astazi cea mai mare companie de inregistrari cu care YouTube incheie un contract de colaborare, relateaza BBC.
“Cu incheierea acestui contract, toate cele patru mari companii de inregistrari cunoscute la nivel mondial sunt acum oficial partenere cu YouTube”, a declarat Chad Hurley, director executiv si co-fondator al YouTube, intr-un comunicat de presa aparut joi.

EMI Music, divizie a EMI Group, va pune la dispozitia utilizatorilor YouTube videoclipurile si inregistrarile aflate sub licenta EMI. EMI promoveaza artisti ca David Bowie, Coldplay sau Rolling Stones.

Compania YouTube a fost acuzata de nenumarate ori in legatura cu piratarea continutului afisat pe site. Cea mai mare amenintare vine din partea gigantului Viacom Media, care a dat in judecata YouTube pentru un miliard de dolari (744 de milioane de euro). Grupul american, detinator al MTV si Nickelodeon, pretinde ca site-ul foloseste ilegal continutul show-urilor difuzate de ei.

“Suntem foarte incantati sa adaugam noi artisti si un nou continut media site-ului nostru pentru a-l oferi comunitatii YouTube”, sustine Hurley.

“Acordul aduce clientilor nostri cea mai buna diversitate, utilizand modele inovatoare care genereaza venituri afacerii noastre, dar si creatorilor nostri”, a adaugat unul din executivii YouTube, Eric Nicoli. “ Prin acest parteneriat EMI Music si artistii sai vor fi compensati pentru munca lor”, a incheiat Nicoli.

Parteneriatul dintre EMI si YouTube vine la doar zece zile de la achizitionarea EMI de catre grupul privat Terra Firma pentru 4,74 miliarde de dolari (3,52 miliarde de euro).

Google a cumparat YouTube pentru 1,65 miliarde de dolari (1,22 miliarde de euro) in octombrie 2006.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri F