YouTube a incheiat un acord financiar cu televiziunea americana Hearst-Argyle, in urma caruia statiile TV locale vor incasa bani atunci cand utilizatorii site-ului de video-sharing le vor urmari programele, anunta International Herald Tribune.
Este pentru prima oara cand YouTube, detinut de gigantul Google, plateste pentru programe oferite de statii TV locale. YouTube si Hearst-Argyle vor imparti veniturile din publicitate, realizate in timpul programelor de stiri, buletine meteo si videoclipuri de amuzament, produse de cinci statii TV.

Statii ale televiziunii Haerst-Argyle din orasele Boston, Sacramento, Pittsburgh, Baltimore si New Hampshire vor posta continuturi video locale pe canale speciale ale YouTube. Hearst Argyle, detinator a 29 de statii TV locale in SUA, va primi un procent din veniturile publicitare pe care YouTube la incaseaza cand utilizatorii sai vizioneaza videoclipurile furnizate de compania TV. Procentajul stabilit nu fost dezvaluit.

Hearst-Argyle detine afiliati locali ai celor mai importante canale TV americane: ABC, NBC, CBS si MyNetwork TV. Statiile TV ale companiei sunt difuzate in 18% din caminele americane care detin aparate TV.

YouTube a fost actionat in instanta de companii din domeniul mass-media, incluzand conglomeratul Viacom si Asociatia Engleza de Fotbal. Site-ul de video-sharing este acuzat ca le permite utilizatorior sa pirateze bunuri aflate in regim de copyright.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri