Gigantul Google a anuntat cooperarea cu Sina, operatorul celui mai vizitat portal web din China, in domeniul motoarelor de cautare si publicitatii online, scrie MarketWatch.
Prin cooperarea cu Sina, gigantul american urmareste marirea cotei pe piata chinezeasca a cautarii online, in detrimentul liderului local Baidu.com. Sina va adauga serviciul de cautare online al companiei Google pe propriul website.

De asemenea, cumparatorii de spatiu publicitar online care utilizeaza Sina vor avea acces la sistemul de publicitate online al companiei Google. Pe de alta parte, utilizatorii Google vor avea acces direct spre continutul de stiri oferit de Sina.

Google si Sina isi vor extinde in viitor parteneriatul si in domeniul stirilor sau al altor arii de continut, dupa cum au anuntat oficialii celor doua companii. "Prin cooperarea noastra strategica, internautii si utilizatorii de publicitate online vor beneficia de un mecanism complex sustinut de brandurile puternice, nivelul de trafic si tehnologia celor doua companii", a declarat directorul executiv al companiei Sina, Charles Chao.

In prezent, operatorul Baidu.com detine 60% din piata chinezeasca de cautare online, in timp ce Google acopera o cota de piata de mai putin de 30%.

China detine a doua cea mai mare comunitate online din lume. Chiar daca giganti internationali ca Google si Yahoo incearca sa se impuna pe piata online din China, analistii sunt de parere ca operatorii domestici ca Sohu.com, Baidu.com sau Alibaba.com isi vor mentine suprematia datorita fundalului cultural si pozitiei de intai-sositi pe piata.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri F