De asemenea, cumparatorii de spatiu publicitar online care utilizeaza Sina vor avea acces la sistemul de publicitate online al companiei Google. Pe de alta parte, utilizatorii Google vor avea acces direct spre continutul de stiri oferit de Sina.
Google si Sina isi vor extinde in viitor parteneriatul si in domeniul stirilor sau al altor arii de continut, dupa cum au anuntat oficialii celor doua companii. "Prin cooperarea noastra strategica, internautii si utilizatorii de publicitate online vor beneficia de un mecanism complex sustinut de brandurile puternice, nivelul de trafic si tehnologia celor doua companii", a declarat directorul executiv al companiei Sina, Charles Chao.
In prezent, operatorul Baidu.com detine 60% din piata chinezeasca de cautare online, in timp ce Google acopera o cota de piata de mai putin de 30%.
China detine a doua cea mai mare comunitate online din lume. Chiar daca giganti internationali ca Google si Yahoo incearca sa se impuna pe piata online din China, analistii sunt de parere ca operatorii domestici ca Sohu.com, Baidu.com sau Alibaba.com isi vor mentine suprematia datorita fundalului cultural si pozitiei de intai-sositi pe piata.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: