Miscarea gigantului Google nu i-a convenit lui eBay, care a anuntat miercuri ca isi retrage toate anunturile publicitare postate pe renumitul motor de cautare. Potrivit Nielsen/NetRatings, eBay este cel mai mare cumparator de publicitate pentru Google.
Purtatorul de cuvant al eBay a refuzat sa comenteze daca retragerea anunturilor publicitare a avut vreo legatura cu petrecerea organizata de Google. Acesta a precizat doar ca eBay face un test de redirectionare a fondurilor de marketing.
“Ma indoiesc ca cineva ar crede asta, mai mult decat ar crede ca eBay nu le permite utilizatorilor sa foloseasca Checkpoint pentru ca este nepotrivit”, a declarat Scot Wingo, directorul executiv al ChannelAdviser.com, o companie care ii ajuta pe proprietarii de magazine sa isi plaseze produsele pe mai multe portaluri online, inclusiv eBay.
Pana la sfarsitul zilei de miercuri, Google a anulat invitatiile trimise vanzatorilor eBay si a desfiintat petrecerea. “Participantii la evenimentul eBay Live au indeajuns de multe activitati care sa ii tina ocupati acest weekend in Boston si noi nu am vrut sa ii distragem de la aceste activitati”, scria pe un blog oficial al companiei Google.
Analistii sustin ca este improbabil ca decizia luata de eBay de a retrage anunturile publicitare de pe Google sa il afecteze prea mult pe gigantul cautarii online. eBay cheltuieste mai putin de 25 de milioane de dolari trimestrial pentru publicitatea pe Google. Aceasta suma reprezinta o parte infima din venitul total din publicitate de 3,7 miliarde de dolari, pe care l-a incasat Google in ultimul trimestru.
Isi va plasa eBay din nou anunturile publicitare pe site-urile Google? “Nu am stabilit o data pentru cat de mult va dura experimentul”, a declarat purtatorul de cuvant al companiei Google.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: