Grupul Nokia, care este cel mai mare producator de telefoane mobile din lume, a dezvaluit luni trei noi modele de telefoane mobile, precizand ca lansarea acestor modele va duce la majorarea cotei de piata pe plan global, estimata momentan la 36%
Printre modelele lansate se numara Nokia 6267, un telefon cu abilitati multimedia ce foloseste tehnologie 3D, Nokia 3500 Classic, un model "cu stil", beneficiind de caracteristici traditionale si modelul Nokia 6121 clasic, un telefon cu abilitati de navigare mai rapida pe internet, cu optiuni de download.

Firma finlandeza a vandut in primul trimestru al 2007 aproximativ o treime din telefoanele mobile comercializate pe plan mondial, urmata indeaproape de rivalul american Motorola Inc.

Vice-presedintele Nokia pentru regiunea Asia-Pacific, Urpo Karjalainen, a declarat ca lansarea acestor trei modele va ridica pana la 26 numarul total al telefoanelor mobile noi lansate de Nokia in 2007.

"Estimam ca nivelul cotei noastre de piata pe plan global va depasi estimarile actuale de 36%", a declarat Karjalainen cu ocazia unei ceremonii din Singapore, cu putin timp inainte de lansarea targului anual de echipamente de teelcomunicatii CommunicAsia.

Nokia a mai anuntat ca a cazut de acord cu grupul malaezian MiTV Corporation privind introducerea pe piata locala a serviciilor de transmisii TV comerciale in a doua jumatate a anului 2007.

Nokia a lansat deja mai multe servicii de acest tip in anumite regiuni din Asia Pacific, precum Singapore, India, Filipine, Australia, Noua Zeelanda, Sri Lanka, Indonezia si Taiwan.

In Europa si America de Nord, grupul finlandez a realizat mai multe teste pentru introducerea tehnologiei, DVB-H (Digital Video Broadcast).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri