Grupul a decis de asemenea sa vanda si proprietatile de real estate ale companiei, fiind luate in considerate cateva magazine de dimensiuni maici aflate in proprietatea companiei, precum si sediul central din Otopeni "devenit mult prea mare pentru noua structura organizationala rezultata in urma procesului de restrcuturare si eficientizare a activitatii".
Flamingo International nu exclude posibilitatea inchirierii in viitor a unor asocieri sau vanzari catre parteneri strategici a activitatii de distributie, desi in prezent nu exista un plan concret pentru perioada imediat urmatoare.
Flamingo International isi va orienta resursele catre obiectul principal de activitate al companiei (activitatea de retail de pe piata romaneasca), adoptand astfel un set de decizii pentru profitabilizarea companiei.
Grupul Flamingo International deruleaza activitati de retail si distributie, produsele comercializate fiind din gamele IT&C, electronice si electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flamingo Computers si Flanco, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse si clienti diferite. Reteaua Flanco World cuprinde magazine de suprafata mare (1.800 – 3.000 metri patrati), amplasate in orase mari si medii, in centre de retail usor de accesat de catre clienti. Primul magazin Flanco World a fost lansat in noiembrie 2005, in Brasov, iar in prezent exista zece magazine Flanco World in toata tara.
Lantul de magazine Flamingo Computers, cu cele peste 50 de locatii existente in Romania are o cota de piata de 13,1% pentru 2006, in crestere cu 18,5% fata de anul 2005. Din iunie 2005 compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti. Flamingo International a obtinut o cifra de afaceri de 35 milioane euro, in primul trimestru din 2007, datorita reorganizarii intregii structuri de retail, prin concentrarea pe deschiderea a magazine de dimensiuni mari.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: