Oficialii Dell au anuntat introducerea unui nou model notebook in speranta cresterii cotei pe piata americana IT .
Noutatea consta in designul acestuia, modelul fiind disponibil in nu mai putin de opt culori care vor
atrage cu siguranta atentia consumatorilor, prin nume ca flamingo pink, sunshine yellow, alpine white, ruby red, jet black, midnight blue si espresso brown.

Noul notebook Dell va fi prezentat publicului in cadrul unui eveniment care va avea loc in incinta complexului Macy's din Herald Square, New York. Pretul de pornire al unui notebook colorat se va situa la 749 de dolari.

Al doilea producator de PC-uri la nivel mondial, Dell a lansat cu aceasta ocazie, pentru prima data in laptopurile sale, o memorie flash modesta de 32 gigabiti care va inlocui hard-diskul traditional.

Reprezentantii Dell au anuntat ca vor renunta la numele seriei Dimension pentru desktop-uri, prezent de mai bine de zece ani pe piata, optand pentru brand-ul Inspiration, nume folosit anterior pentru notebook-urile sale. Compania va continua sa vanda notebook-uri Inspiration.

Lansarea notebookului disponibil in nuante colorate se bazeaza pe atractivitatea achizitiei si sensibilitatea emotionala a cumparatorului care isi doreste mai mult decat un notebook clasic negru sau argintiu.

Conducerea Dell mizeaza pe succesul gamei, in conditiile in care urmareste devansarea rivalului Hewlett-Packard. Anul trecut, HP a reusit sa surclaseze compania Dell in numar de unitati PC vandute,
adjudecandu-si pozitia de lider.

Incepand cu aceasta luna, Dell a optat pentru distribuirea PC-urilor sale in cadrul magazinelor Wal- Mart, punand capat strategiei de 23 de ani de a vinde numai direct prin intermediul apelurilor telefonice si al internetului. Compania a anuntat noi parteneriate cu retail-eri americani in urmatoarele luni.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri