Compania Google a inregistrat o infrangere judiciara in Germania dupa ce un tribunal din Hamburg a stabilit ca marca Gmail, care denumeste serviciile de posta electronica ale Google, apartine intreprinzatorului german Daniel Giersch
Judecatorii au stabilit ca Daniel Giersch a inregistrat, in Germania, marca Gmail cu patru ani inaintea companiei Google, ceea ce ii da dreptul de folosire a marcii. "Tribunalul a respins miercuri recursul grupului american, care insa are posibilitatea de a face apel la Curtea federala germana", a declarat avocatul intreprinzatorului german, Sebastian Eble. "Este o victorie foarte importanta, chiar daca e foarte probabil ca Google sa mearga la Curtea federala", a mai spus avocatul.

Procesul dintre Google si Daniel Giersch dureaza de peste trei ani. Giersch doreste ca Google sa inceteze sa foloseasca marca Gmail in Germania si respinge acuzatiile potrivit carora ar dori sa vanda cat mai scump drepturile sale asupra marcii.

Daniel Giersch, specialist in domeniul mesageriei electronice, opereaza propriul sau serviciu online de e-mail. El a mai inregistrat marca G-mail si in Elvetia, Norvegia si Monaco.

Google este liderul mondial in cautarea de date prin internet si raspunde zilnic la peste 100 de milioane de cautari. in 2006, Google a inregistrat venituri totale de peste 10 miliarde de dolari si un profit net de aproximativ 3 miliarde de dolari. Compania are peste 12.000 de angajati in intreaga lume.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri