Grupul de telefonie mobila britanic Vodafone a anuntat luni ca nu intentioneaza sa preia grupul Verizon Communications, infirmand o informatie publicata de Financial Times, transmite luni Reuters.
"Vodafone vrea sa clarifice situatia si spune ca nu intentioneaza sa faca o astfel de oferta", arata un comunicat scurt.

Financial Times a publicat o relatare pe pagina de internet Alphaville, preluata de Reuters, in care spune ca grupul Vodafone ar fi interesat de preluarea Verizon pentru suma de 160 miliarde dolari. Stirea din Financial Times a generat o crestere cu 12,5% a cotatiei actiunilor Verizon in predeschiderea pietei bursiere, a informat Reuters, citat de NewsIn.

Vodafone si Verizon sunt coproprietarii Verizon Wireless, al doilea furnizor de servicii de telefonie mobila din Statele Unite ale Americii pe baza de subscriere. Verizon a anuntat ca este interesat de preluarea integrala a acestui activ.

Verizon Wireless concureaza cu AT&T Inc, care a preluat integral divizia wireless a companiei, cunoscuta sub denumirea de Cingular, dupa ce a cumparat la sfarsitul anului trecut compania partenera Bell South Corp.

Vodafone nu a propus inca Verizon un plan de achizitii, si nu exista niciun fel de siguranta ca oferta va fi facuta, a anuntat FT Alphaville, citand surse anonime, spune Reuters.

Cotatia actiunilor Verizon a urcat cu 5,23 dolari, pana la 46,99 dolari in predeschidere. Cotatia actiunilor Vodafone a coborat cu 1,4%, pana la 160,83 pence.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri