”Motivul pentru care am pastrat brand-ul Linksys se datoreaza faptului ca este chiar mai bine cunoscut in Statele Unite decat Cisco. Cand mergi la nivel global, exista un mic avantaj in acest lucru”, a declarat Chambers. Acesta nu a vorbit pe larg despre schimbarile aparute de la cumpararea brand-ului.
In ochii consumatorului, insa, Cisco ramane o companie mai putin cunoscuta decat propriul brand sub care apar routere wireless cumparate in intreaga lume. “In termenii evolutiei branding-ului, toate vor ajunge la un brand Cisco in timp”, a mai spus Chambers, fara sa dea o data precisa pentru aceste proiecte.
Cisco si-a anuntat planurile de achizitie a brand-ului Linksys in martie 2003 si a incheiat afacerea in luna iulie a aceluiasi an, contra sumei de 500 milioane dolari.
Cisco System, companie internationala cu cartierul general situat in California, creeaza si vinde tehnologie pentru comunicare si retelistica. Initial compania producea doar routere multi-protocol, dar si-a diversificat produsele atat din gama hardware cat si software. Cisco System a incheiat al treilea trimestru al anului fiscal 2007 cu venituri in crestere cu 21 de procente, pana la cifra de 8,9 miliarde dolari. Veniturile din vanzarea de routere au crescut de la an la an cu 16 procente, cele din vanzarea switch-urilor cu 15 procente, iar tehnologiile avansate au adus cresteri de pana la 24 %.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: