K-Tech Ultra Pro a realizat, in primul semestru al anului 2007, afaceri de 49,1 milioane de dolari, obtinand o cota de piata de 11,1 procente.
Cifra de afaceri a grupului a inregistrat o crestere de aproximativ 34% in prima jumatate a anului in curs raportata la perioada similara a anului tecut. Vanzarile online detin in anului 2007 aproximativ 5% din cifra d afaceri a grupului, conform estimarilor grupului. Oficialii companiei asteapta insa o evolutie pozitiva a cotei de piata, ca urmare implicarii grupului K-Tech Ultra Pro in programul guvernamental Euro 200.

“Un alt factor important ce va influenta semnificativ cota de piata este implicarea grupului K Tech – Ultra PRO în programul guvernamental Euro 200. Prin prisma rezultatelor obtinute, estimam pentru finalul acestui an, o cretere importanta a cotei de piata, ceea ce va confirma pozitia de lider a grupului K Tech – Ultra PRO pe piata IT&C”, a spus Catalin Butolo, Director de Marketing al grupului.

Conform ultimului studiu destinat exclusiv pietei de retail, brandul Ultra detine o cota de piata de 12% in topul vendorilor, branduri consacrate atat la nivelul pietei IT romanesti, cat si la nivelul pietei IT internationale, se arata in comunicatul companiei.

Pentru anul in curs, grupul si-a propus o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 20 de procente, estimand o crestere a sectorului IT cuprinsa intre 10 si 15%. Compania asteapta cresterea numarului de unitati de PC-uri cu pana la 20% , in conditiile in care grupul detine 12,1 procente din piata de desktop PC, conform unui studiu IDC citat de companie.

Compania se va axa in continuare pe extinderea retelei de magazine. In acest scop pana la finele anului vor fi investiti 550.000 de dolari in inaugurarea a patru noi centre.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri