Calitatea semnalului vocal este cel mai important factor in alegerea cartelelor prepaid, potrivit unui studiu efectuat in Statele Unite de compania de analiza a pietei J.D.Power and Associated pe un esantion de 2.925 de utilizatori.
Cel mai important atribut pentru serviciul prepaid a fost desemnat de 24 de procente dintre americani claritatea convorbirii telefonice. Imaginea companiei conteaza pentru 19% dintre respondetii studiului, costul serviciilor este important pentru 17%, gestionarea conturilor pentru 15%, urmata de activarea initiala a cartelei (11%), optiunile pe care le ofera serviciul (8%), si serviciul de relatii cu clientii (6%).

“Este incurajator sa vezi ca imbunatatirea serviciilor din industriei, cum sunt oferte mai bogate pentru servicii si evaluarea agresiva a planului de servicii au dus la cresterea satisfactiei fata de experientele wireless”, a declarat Kirk Parsons, senior director pentru servicii wireless in cadrul J.D. Power and Associates.

“Totusi, asteptarile clientilor vor continua sa creasca intrucat utilizatorii retelelor wireless se bazeaza din ce in ce mai mult pe functiile de comunicare ale telefoanelor mobile in detrimentul apelurilor voce. Cu adaugarea unor functii ca mesaje text si planurile pentru partajare video nelimitate, serviciile prepaid incep sa semene cu ofertele postpaid, ceea ce va contribui pe viitor la cresterea asteptarilor din partea clientulu”, a completat Parsons.

Americanii utilizatori de prepaid prepaid cheltuiesc aproximativ 38 de dolari pentru a-si cumpara minute in plus si vorbesc aproximativ 218 minute pe luna, in timp ce serviciul postpaid presupune costuri medii de 71 de dolari si sunt folosite circa 528 minute lunar , potrivit studiului.

Sase din zece telefoane pentru care sunt folosite serviciile prepaid cu minute incluse sunt achizitionate de la retaileri, iar un sfert dintre utilizatori si le-au cumparat prin internet.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri