Urmand exemplul motorului de cautare chinezesc baidu.com, Google planuieste sa creasca investitiile alocate furnizorilor de continut pentru a-si spori castigurile pe a doua mare piata a internetului, informeaza Bloomberg.
Compania a achizitionat o participatie minora din Shenzhen Xunlei Network Technology Ltd al carei software permite utilizatorilor sa descarce continut video sau audio, in parteneriat cu Fidelity Asia Ventures si Ceyuan Ventures.

“Suntem dispusi sa lucram cu alte societati de capital cu risc pentru a face investitii”, a declarat James Mi, responsabil Google pentru dezvoltarea companiei in China, Taiwan, si Hong Kong.

Compania Google, ale carei vanzari publicitare in China ating mai putin de 50% din cele ale motorului Baidu, intentioneaza sa angajeze 100 de ingineri annual in China si in Taiwan pentru a dezvolta serviciile web. China a avut 162 de milioane de utilizatori de internet la sfarsitul lunii iunie anul acesta, fiin devansata doar de Statele Unite, potrivit datelor publicate de guvernul chinez.

Google a introdus luna trecuta versiuni trial pentru servicii noi care permite utilizatorilor sa caute bloguri in limba chineza si a creat si doua retele sociale online in parteneriat cu popularul forum Tianya.

Publicitatea online in China ar putea ajunge in 2011 la valoarea de 3,1 miliarde de dolari, fata de 450 de milioane in 2005, arata cifrele publicate de Credit Suisse Group.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri