Se stie deja ca pierderile inregistrate de divizia de telefoane mobile a Siemens ating si chiar depasesc valoarea de 1,5 milioane euro pe zi, iar vanzarea acestei ancore pentru intreaga companie a devenit o prioritate pentru Siemens. Totusi ofertantii nu se prea inghesuie, iar rand pe rand reprezentanti ai Motorola si ai Samsung au negat orice intentie de preluare a producatorului german de telefoane mobile. Motorola a anuntat ca va continua sa faca achizitii mai mici, dar nu are de gand sa se atinga de divizia de celulare a Siemens.

Aceste speculatii de vanzare iminenta au ajutat insa valoarea actiunilor Siemens sa mai scoata capul la suprafata dupa o lunga perioada de declin, iar o bursa din Germania a inregistrat chiar valori pe care actiunile producatorului neamt nu le mai atinsesera de mult. Astfel, pretul unei actiuni a crescut cu 0,4% pana la 55,92 euro.

Samsung a declarat ca nu este interesata de achizitia producatorului german, iar zvonurile care circulau in legatura cu acest subiect au fost catalogate drept nefondate.

De parca lista refuzurilor nu ar fi fost suficient de mare, si LG Electronics a dezmintit orice intentie de preluare a celularelor Siemens. Mai mult, compania a anuntat ca nici macar nu i s-a facut o oferta in acest sens.

Avand in vedere entuziasmul deosebit al producatorilor de top pentru preluarea unei afaceri care, daca ar fi salvata, ar putea genera venituri frumoase, este interesant de urmarit cine va risca o asemenea investitie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri