Clientii companii ai Romtelecom pot opta, incepand de la jumatatea lui octombrie, pentru abonamente cu tarif unic valabil pentru apelurile nationale si locale in reteaua Romtelecom
Tariful unic va fi de 0,027 euro/minut si va fi oferit ca parte din noile abonamente "Tarif Unic". Toate companiile care opteaza pentru noile abonamente "Tarif Unic", fie clienti existenti, fie clienti noi, beneficiaza de o oferta promotionala valabila intre 15 octombrie 2007 si 15 ianaurie 2008, oferta prin care noile abonamente "Tarif Unic" sunt la preturile celor actuale.

Compania mentioneaza ca cel mai ieftin abonament la care i se poate adauga optiunea de tarif unic in retea este "Linia Business Tarif Unic" care costa 10 euro lunar (fara TVA).

"Conpaniile care folosesc serviciile Romtelecom au nevoie de flexibilitate si de tarife competitive pentru serviciile de comunicatii, care sa le asigure o comunicare buna cu partenerii lor de afaceri sau cu clientii, indiferent de locul in care se afla in Romania. De aceea am conceput oferta cu un tarif unic in reteaua Romtelecom, care include preturi pentru apeluri nationale mai mici cu pana la 46%", a declarat directorul executiv comercial - segment business al Romtelecom, George Makowski.

Numarul de linii fixe al Romtelecom a scazut cu 18,1%, de la 3,77 milioane la 30 iunie 2006, la 3,08 milioane un an mai tarziu, datorita cresterii penetrarii telefoniei mobile si concurentei operatorilor alternativi de telefonie fixa.

Romtelecom avea la finele lui iunie 12.242 de angajati, in scadere cu 5,5% fata de cei aproape 13.000 de la 30 iunie 2006.

Romtelecom este cel mai mare operator local de telefonie fixa, iar grupul OTE detine 54,01% din actiunile companiei, in timp ce statul roman controleaza restul.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri