Ca parte a strategiei de redefinire a pozitiei Yahoo pe o piata dominata de Google, CEO-ul Jerry Yang isi indreapta atentia catre site-urile de socializare, extrem de profitabile in ultimii ani, testand un nou serviciu denumit Mash, relateaza Bloomberg.
Site-urile de socializare reprezinta zona cea mai fierbinte a Internetului din ultimii ani, fapt dovedit de ascensiunea spectaculoasa a Facebook, care a refuzat anul trecut oferta de preluare de un miliard de dolari a companiei Yahoo, si popularul MySpace, achizitionat de trustul News Corp detinut de magnatul media Murdoch. Site-ul de socializare anterior, Yahoo 360, nu a impresionat, insa, la fel de mult audienta.

Compania din Sunnyvale, California, a trecut la un alt plan, aceea de a crea un alt site de networking, intitulat Mash. Reprezentantii Yahoo au invitat, inca de saptamana trecuta, persoane selectate din afara companiei pentru a testa noua platforma Mash. Utilizatorii pot completa propriile pagini Web cu informatii personale, fotografii si chiar jocuri simple online. Ca o noutate, acestia pot invita prietenii sa aduca modificari paginilor respective.

In cazul succesului Mash, descris de oficialii Yahoo ca fiind “un serviciu de profil online”, functiile acestuia vor fi extinse si asupra altor servicii Yahoo, inclusiv pe mail-ul Yahoo, posibilitate avuta in vedere anterior.

Saptamana trecuta, oficialii Yahoo au mai anuntat achizitia site-ului de urmarire a informatiilor, inclusiv cele de pe blog-uri, denumit BuzzTracker. Acesta monitorizeaza 110.000 de surse pentru a genera continut util navigatorilor. Tranzactia, evaluata la mai putin de zece milioane de dolari, ar putea insemna consolidarea activitatii Yahoo in generarea de continut online eficient utilizatorilor pe principalele site-uri ale gigantului IT, amenintand pozitia de lider a rivalului Google.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri