Focus Sat lanseaza cartela preplatita Focus Sat Total, care permite clientilor vizionarea tuturor pachetelor de programe din grila contra unei sume de 40 lei pe luna si reduce cu 25% preturile pentru cartelele de activare a serviciului si cartelele de reincarcare a unor pachete preferentiale.

"Noua oferta se adreseaza atat clientilor existenti, cat si clientilor noi. Un client Focus Sat poate urmari, prin cartela Focus Sat Total, toate pachetele: Familia, Aventura, Sport si Cinema, la un pret extrem de accesibil. Mai mult, cu sistemul de plata prin cartele preplatite, clientul are avantajul ca plateste ce valoare doreste, atunci cand doreste", a declarat Mihai Sugureanu, Director de Vanzari la Focus Sat Romania.

Preturile cartelelor de activare a serviciului Focus Sat variaza intre 45 lei si 75 lei, inclusiv TVA, in functie de perioada de validare, iar pentru cartelele de reincarcare rosii (pachetul Familia sau pachetul Cinema) intre 15 lei si 180 lei, inclusiv TVA.

Focus Sat este singura companie de televiziune digitala prin satelit care foloseste un sistem de plata prin cartele preplatite care permite clientilor sa isi aleaga perioada de timp pentru care sa acceseze serviciul si sa plateasca numai in momentul in care doreste sa isi prelungeasca perioada de vizionare.Cartelele preplatite sunt disponibile in toata tara, in peste 500 de magazine.

Focus Sat este primul furnizor de servicii de televiziune digitala prin satelit din Romania. In luna aprilie 2006, compania Focus Sat a fost achizitionata integral de UPC Romania, liderul pietei de comunicatii prin cablu din tara.

UPC Romania face parte din grupul american Liberty Global International, care ofera servicii de televiziune prin cablu, televiziune digitala si prin satelit, internet si telefonie in peste 16 milioane de locuinte din intreaga lume. Liberty Global International este cel mai mare investitor american in Romania, cu o investitie de peste 600 milioane dolari.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Decaderea TV-ului in media: cand ar putea fi depasit de digital?