Retailerul de electronice, electrocasnice si produse IT&C, Flamingo International a inregistrat o crestere cu 20% a vanzarilor de notebook-uri in perioada iulie-august si mizeaza pe o dublare a vanzarilor pe acest segment de produse in 2007

"In ultima perioada s-a observat o cerere tot mai mare pentru notebook-uri, fenomen influentat in mare masura si de scaderea preturilor pentru laptopuri, precum si de schimbarea preferintelor consumatorilor. O contributie semnificativa in evolutia spectaculoasa a vanzarilor de notebook-uri din ultimele doua luni a avut-o si parteneriatul strategic incheiat cu Sony, pentru distribuirea brandului Sony Vaio in exclusivitate. Rezultatele foarte bune inregistrate pana acum ne determina sa estimam o dublare a vanzarilor pe acest segment de produse, pana la sfarsitul acestui an" a declarat directorul executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.

Potrivit oficialilor Flamingo International, rezultatele financiare pe acest segment, pentru sezonul urmator, vor fi favorizate de cele doua perioade de vanzari intensive, inceperea anului scolar si apropierea sarbatorilor de iarna.

Grupul Flamingo International a inregistrat o triplare a vanzarilor pe segmentul de notebook-uri, in vara lui 2007, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Incheierea parteneriatului de distributie cu Sony Vaio a reprezentat unul din contractele importante incheiate in acest an de catre Flamingo. Compania comercializeaza in prezent notebook-uri, precum Sony Vaio, Acer, Fujitsu Siemens, Toshiba, Dell, HP, MSI.

Potrivit unui studiu IDC, anul trecut s-au vandut 140.000 de calculatoare portabile, in crestere cu 56% fata de 2005. In al doilea trimestru al anului 2007, vanzarile pe segmentul de notebook-uri au crescut cu 120%, conform datelor studiului mentionat.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment al doilea cel mai mare jucator de pe piata adresata. Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flamingo Computers si Flanco.
Din iunie 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri