Royal Philips Electronics si-a facut publica intentia ca pana in anul 2012, 30% din totalul veniturilor sa provina din produse ecologice, comparativ cu procentul de 15% detinut de acestea in 2006. Acest angajament face parte din cel mai recent program Philips EcoVision, concentrat pe reducerea consumului de energie al produselor si centrelor de productie detinute de Philips.

Cel de-al patrulea program Philips EcoVision tinteste, de asemenea, cresterea eficientei energetice a operatiunilor interne cu 25% si dublarea investitiilor in inovatiile ecologice pana la atingerea sumei de un miliard de euro in urmatorii cinci ani.

Aceste obiective inseamna, printre altele, ca pana la finele anului 2008 birourile companiei vor fi echipate cu sisteme de iluminare eficiente din punct de vedere energetic iar in domeniul productiei si al distributiei vor fi realizate reduceri suplimentare ale emisiilor de gaze nocive. Mai mult, compania va face apel la angajati pentru a acorda atentie sporita asupra protectiei mediului la locul de munca.

Produsele ecologice Philips ofera clientilor, utilizatorilor si societatii avantaje semnificative in ceea ce priveste protectia mediului prin : reducerea consumului de energie, utilizarea de ambalaje ecologice, reducerea emisiilor de gaze toxice si marirea duratei de viata a produselor.

Gerard Kleisterlee, Presedinte si CEO Philips, a afirmat intr-o scrisoare adresata angajatilor: “Noi credem ca marile schimbari incep cu lucruri mici si fiecare dintre noi ar trebui sa isi valorifice posibilitatile de a contribui la salvarea planetei. Mai mult, suntem convinsi ca acele companii care combina principiul dezvoltarii economice cu grija fata de mediu vor fi campionii viitorului si vor oferi recompense pe termen lung angajatilor, clientilor, partenerilor si actionarilor.”
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri F