Google introduce pagini personalizate

Google a creat o noua caracteristica ce permite utilizatorilor sa-si seteze o pagina Google personalizata.

Caracteristica, ce inca nu a fost denumita, permite utilizatorilor cu conturi Gmail sau alte conturi Google sa creeze o pagina home cu diferite module ce pot fi mutate in cadrul paginii lor, dandu-le posibilitatea de a-si crea o pagina personalizata cu module precum e-mail, headlines, rapoarte meteo, harti, programe cinema si desigur cautare Web.
Oficialii Google au prezentat caracteristica drept un nou pas in eforturile companiei de a lega produsele mai strans unul de celalalt.

Pentru inceput Google va oferi continut de pe BBC, The New York Times, Slashdot, Wired, the Quote of the Day si the Word of the Day. Compania mai intentioneaza si sa permita utilizatorilor sa adauge continut Web de pe site-urile de stiri si bloguri prin tehnologia RSS, sau really-simple syndication.

Caracteristica ii permite companiei Google sa completeze o piesa lipsa in actiunea sa de a provoca dominanta portalurilor Web ale Yahoo, Microsoft si America Online. MyYahoo, unul dintre cele mai populare tool-uri homepage, a avut 26 milioane de vizitatori in aprilie, sau 23% din toti vizitatorii Yahoo in accea luna, potrivit comScore Networks.
Unealta portal este parte a unei initiative mai mari a Google de a grupa caracteristicile sale si informatiile intr-un singur loc - un proiect numit "fuziune". Compania exploreaza si alte cai de a personaliza experienta Google,

Dupa moda tipica, Google lanseaza caracteristica ca versiune beta. Aceasta este disponibila pe site-ul Google Labs. De asemenea, este disponibila pentru utilizatorii cu conturi Google pentru e-mail, mailing list, stiri si alte servicii.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri