D-Link Romania, furnizor de solutii de retele pentru consumatorii individuali si companii, se va orienta in perioada urmatoare pe solutiile pentru telecomunicatii, a anuntat Bogdan Mihalcea, Country Manager al D-Link pentru Romania.
Compania si-a dublat cifra de afaceri anuala de la infiintare, iar oficialii estimeaza ca acest trend se va pastra si anul acesta. Afacerile au crescut in retail, potrivit lui Bogdan Mihalcea, care a declarat ca cele mai multe echipamente din acest segment vandute in marile magazine de retail din Romania apar sub marca D-Link.

In industria telecomunicatiilor locale compania nu s-a integrat prea bine avand in vedere ca furnizeaza echipamente pentru tehnologile ADSL, in conditiile in care in Romania exista doar 150.000 de utilizatori ai acestei tehnologii, potrivit lui Mihalcea.

“Dorim ca aceasta tehnologie sa aiba succes si in Romania si sa atraga noi clienti”, a spus Roman Napierala, Managing Director D-Link Europa de Est.

Compania a lansat in Europa primele produse din gama Green Ethernet, care reduc consumul de energie, cantitatea de caldura emisa, scad costurile operationale de intretinere si functionare ssi se extinde durata de viata a produsului cu pana la 55%.

Compania D-Link a avut in anul 2006 un venit de 1,280 miliarde de dolari, pentru care Europa a contribuit cu 24 de procente, America de Nord cu 26%, iar Asia/Pacific si celelalte regiuni in care compania are activitate au contribuit cu 50% la cifra veniturilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri