Valoarea unei actiuni Google a crescut luni cu 0,8%, ajungand la cotatia-record de 600 de dolari, pe fondul sporirii increderii actionarilor in tehnologia de publicitate online dezvoltata de gigantul american.
Valoarea unei actiuni Google a crescut de peste sapte ori fata de anul 2004, cand compania a fost listata la bursa.

Mai multi analisti, citati de Reuters, au estimat ca o actiune Google ar putea ajunge in urmatorul an la valoarea de 700 de dolari deoarece castiga tot mai mult teren in fata rivalului Yahoo pe piata de marketing pe internet. "Eforturile Google in domenii ca video online, radio si print au adus un plus de valoare care lipseste din ofertele companiilor rivale si au potentialul de a aduce castiguri financiare semnificative", a declarat Robert Peck, un analist al firmei Bear Stearns.

In luna aprilie Google a anuntat ca va achizitiona, cu 3,1 miliarde de dolari, firma de publicitate online DoubleClick pentru a se implica mai mult in domeniul publicitatii pe internet. La sfarsitul lunii august, Google a introdus pentru prima oara publicitate pe platforma online YouTube, dupa ce, la sfarsitul anului trecut, a cumparat YouTube pentru suma de 1,65 miliarde de dolari.

Google este liderul mondial in cautarea de date prin internet si raspunde zilnic la peste 100 de milioane de cautari. In 2006, Google a inregistrat venituri totale de peste 10 miliarde de dolari si un profit net de aproximativ 3 miliarde de dolari. Compania are peste 10.600 de angajati in intreaga lume.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri