Companiile din Rusia prefera imprimatele cu laser, cele din Polonia pefera inkjet-ul in timp ce Romania este un mix din acest punct de vedere, a declarat pentru Wall-Street Kevin Kearney, Vice Presedinte si General Manager IPG (Imaging and Printing Group) pentru Europa Centrala si de Est.
“Am inregistrat anul trecut un trend ascendet pentru imprimantele laser pe segmentul office in Romania”, a completat Irinel Ilie, IPG Country Manager.

Companiile preferau inainte cerneala pentru variatia culorilor, dar odata cu oferta puternica in laser color firmele se indreapta catre aceasta tehnologie de imprimare, a mai precizat Irinel Ilie.

Pana in 2010 este de asteptat ca numarul paginilor imprimate sa ajunga la 52 trilioane de la 46 de trilioane in 2005, cu un cost anual de 160 de miliarde de dolari, potrivit unui studiu intern Hewlett-Packard.

Cheltuielile pentru activitatile de tiparire ar putea ajunge pana la cinci procente din venitul total al unei companii, potrivit unor studii IDC citate de HP. Astfel, abordarea unei metode de administrare a fluxului de imprimare ar putea aduce reduceri de cost de 8 pana la 41 de procente, conform unui studiu IDC citat de Cristian Gilmeanu, IPG Enterprise Sales Manager. Insa aproximativ 90% dintre companii nu urmaresc costurile de imprimare, a spus Kevin Kearney.

Piata romaneasca de periferice a (imprimante, copiatoare, multifucntionale) a ajuns in al doilea trimestru al acestui an la aproximativ 120.000 de unitati vandute si o valoare de circa 32 de milioane de dolari, potrivit unui studiu IDC. In trimestrul al doilea al acestui an s-a inregistrat o crestere pe acest segment de 84 de procente comparativ cu perioada similara a anului 2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri